خبرگزاری کار ایران

بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های عربی

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۲۳

رسانه‌های عربی زبان نیز همپای رسانه‌های داخلی و غربی به پوشش گسترده حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

به گزارش ایلنا، القدس العربی در جریان پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن در تارنمای اینترنتی خود نوشت مردم ایران با راهپیمایی میلیونی خود و شعارهای مرگ بر آمریکا همبستگی خود با انقلاب را اعلام کردند. این روزنامه افزود مقام‌های کشوری و دولتی نیز همپای مردم در این راهپیمایی شرکت کردند.

المنار لبنان نیز گزارش داد میلیون‌ها ایرانی با حضور در خیابان‌های تهران و دیگر شهرهای ایران، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته و همبستگی خود با انقلاب را اعلام کردند.

«الغد» نیز در تارنمای اینترنتی خود با اشاره به حضور «سردار سلیمانی» فرمانده سپاه قدس در میان راهپیمایان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

السومریه‌نیوز نیز با انتشار خبری، نوشت میلیون‌ها ایرانی به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز –جمعه- در سراسر ایران به راهپیمایی دست زدند.

بیروت‌پرس نوشت میلیون‌ها نفر از مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان‌های تهران و دیگر شهرهای ایران راهپیمایی کردند. بیروت‌پرس همچنین به حضور سردار سلیمانی در این راهپیمایی اشاره کرد.

نیوز۲۴ مصر نیز با انتشار خبر راهپیمایی گسترده مردم ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت بیش از ۲۵۰ خبرنگار خارجی مراسم راهپیمایی و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران را پوشش دادند.

رادیو النور نیز در تارنمای اینترنتی خود با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نوشت میلیون‌ها ایرانی با حضور راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

الاخبار نیز ضمن پوشش خبری حضور گسترده مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،  به اظهارات «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران در مراسم امروز اشاره کرد و که در آن گفته است این انقلاب نه تنها یک انقلاب سیاسی بلکه انقلابی اخلاقی بوده است که بعد اخلاقی آن بر بعد سیاسی مقدم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز