خبرگزاری کار ایران

بادامچیان در گفت‌وگو با ایلنا:

انتخاب میرسلیم به عنوان کاندیدای موتلفه قطعی است/مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته‌ایم/برای ائتلاف با جبهه مردمی تصمیمی نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۲۱۳

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به موضوع حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: در مورد اینکه موتلفه با این جبهه یکی شود، باید کمی جلوتر برویم و برنامه‌ها مشخص شود تا تصمیم بگیریم.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اظهارات حمیدرضا ترقی از اعضای شورای مرکزی حزب مبنی بر اینکه کاندیدای نهایی موتلفه اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود و کاندیداتوری قالیباف را هم بررسی می‌کنیم، گفت: آقای میرسلیم را  به عنوان نامزد مشخص خود اعلام کردیم و انتخاب ما قطعی است و در کنار  او یک شورای مشورتی ریاست جمهوری داریم که «تیم کاندیدا» نیستند، بلکه مشاوران انتخابات ریاست‌جمهوری هستند و همچنین ذخیره‌های ما برای انتخابات در این مجموعه شورا محسوب می‌شوند.

موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری هم نامزد دارد و هم ذخیره

عضوشورای مرکزی حزب موتلفه تاکید کرد: موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری هم نامزد دارد و هم ذخیره  که اگر مساله‌ای به وجود آمد، ما ذخیره فردی خود را داشته باشیم .

او در پاسخ به اینکه آیا موتلفه  ذیل مجموعه جبهه مردمی در انتخابات فعالیت می‌کند، بیان کرد: موتلفه از  جبهه مردمی و هر حرکتی که به وحدت و یکپارچگی ملی و مردمی منجر شود، استقبال می‌کند. بنابراین از این  حرکت جبهه مردمی هم استقبال کردیم.

برای یکی شدن با جبهه مردمی باید جلوتر برویم 

بادامچیان افزود: به اعضا و مسئولان حزب موتلفه در سراسر کشور ابلاغ کردیم که با جبهه مردمی همراهی  کنند اما برای اینکه با هم یکی شویم  باید کمی جلوتر برویم و برنامه‌ها مشخص شود تا تصمیم بگیریم.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه ممکن است موتلفه با «جمنا»(جبهه مردمی نیروهای انقلاب) به توافق نرسد، گفت: این مربوط به آینده است در حال حاضر از حرکت جبهه مردمی استقبال کردیم و امیدواریم که بتواند همه نیروها را  با هم منسجم کند و به وحدت برسد.

موتلفه مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته است

بادامچیان در مورد اینکه آیا جبهه پایداری اعلام همراهی با اصولگرایان در انتخابات داشته است، بیان کرد: موتلفه مذاکره‌ای با جبهه پایداری نداشته است و مواضع پایداری را باید از خود آنها بپرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز