خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در جمع خبرنگاران:

پیام حضور مردم به دشمنان این است که به هیچ وجه از آرمان‌های نظام کوتاه نخواهیم آمد

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۰۵

معاون اول رییس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد و به خیل عظیم مردم زمان شناس و همیشه در صحنه پیوست.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (جمعه) همزمان با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،‌ از تقاطع خیابان های آزادی و توحید به جمع کثیر راهپیمایان تهرانی ملحق شد و در این مراسم پرشور و حماسی شرکت کرد.

او همچنین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران انقلاب و نظام را دوست دارند و علاقمند هستند آرمان هایی که برای آن انقلاب کردند و در رأس آنها استقلال،‌ آزادی و نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور مستقر شود و روز به روز به تحقق این آرمان‌ها نزدیک تر شویم.

جهانگیری خاطر نشان کرد: در مقاطعی که دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران مطالب جدیدی عنوان می کنند و رویکردهای تازه‌ای در پیش می‌گیرند،‌ مردم احساس می‌کنند که باید پیام روشنی برای دشمنان نظام بفرستند.

معاون اول رییس جمهور افزود: حضور گسترده مردم در صحنه هم برای دشمنان و هم برای مسئولین کشور پیام های ویژه ای دارد.

او ادامه داد:‌ پیام مردم به مسئولین این است که کار و تلاش بیشتری کنید و مشکلات مردم را حل کنند و به دشمنان نیز این پیام را ارسال می کنند که ما پای نظام ایستاده ایم و از آرمان‌های انقلاب دفاع می کنیم و به هیچ وجه از آرمان های نظام کوتاه نخواهیم آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز