خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پاسخ به ایلنا:

برای تغییر در قانون اساسی باید فرآیند‌های لازم طی شود/دولت تاکنون برنامه‌ای برای طرح آشتی‌ملی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۹۱۱

سخنگوی دولت گفت: از آشتی ملی خبری ندارم و دولت هم برنامه‌ای تاکنون در این مورد نداشته است .

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدباقر نوبخت در پاسخ به خبرنگار ایلنا در رابطه بازداشت خبرنگاران و اینکه برخی ادعا کردند خبرنگاران بازداشتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، گفت: هیچ شخصی حق ندارد که خبرنگاران شریف را مورد اذیت و آزار قرار دهد در ابتدای انقلاب امام تاکید داشتند که اگر کسی هم قرار است اعدام شود، نباید مورد بدرفتاری قرار گیرد. حتما این موضوع را پیگری خواهم کرد، خبرنگاران قشر شریفی هستند.

نوبخت در پاسخ به سوالی دیگر ایلنا مبنی بر اینکه آیت‌الله هاشمی در مورد تغییر بخش‌هایی از قانون اساسی پیش از رحلت مطلبی را مطرح کردند حجت‌الاسلام ناطق نوری و برخی بزرگان هم اخیرا بر این ضرورت که باید بخش‌هایی از قانون تغییر کند تاکید کردند دولت در راستای این مطالبه می‌تواند کمکی داشته باشد، گفت: دولت برنامه‌ای برای تغییر قانون اساسی ندارد و بر طبق قانون فرآیند تغییر باید طی شود و بدون طی شدن این روند امکان‌پذیر نیست.

او در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه سید محمد خاتمی اخیرا طرح آشتی ملی را مطرح کرده است و اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند در آستانه انتخابات این طرح را پیاده و اجرا کنند دولت در این راستا چه کمک و اقدامی می‌تواند انجام دهد، گفت: از آشتی ملی خبری ندارم و دولت هم برنامه‌ای تاکنون در این مورد نداشته است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز