خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران :

بهای گوشت قرمز را به قیمت واقعی می‌رسانیم/ افتتاح ٤٨ پروژه عمرانی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۸۹۴

فرماندار تهران گفت: قیمت گوشت را که اخیرا افزایش یافته بود به قیمت واقعی خود می رسانیم. ما در سه سال گذشته هیچ گونه استرسی بابت تهیه مایحتاج و تهیه کالای اساسی مردم نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی فرهادی با تبریک دهه فجر و اشاره به اینکه یکی از عمده‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال کشور بود، گفت: ۳۴ انتخابات در ۳۸ سال برگزار کردیم و حتی یک انتخابات هم به تاخیر نیافتاده و این از نشانه‌های بارز دموکراسی مردم سالاری در ایران است.

فرماندار تهران افزود: مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف مورد تایید امام (ره) بود و هیچ جای دنیا چنین همراهی را نداشتند، ایثاری که در جنگ ٨ ساله شاهد بودیم نمونه‌ای در دنیا ندارد.

فرهادی با اشاره به برگزاری مردم تشییع شهدای آتش نشان گفت:  مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله هاشمی و شهدای آتش نشان وحدت خود را یکبار دیگر نشان دادند.

او اضافه کرد: امروز بیش از ٥٠ درصد بودجه مملکت از طریق مالیات بسته میشود و همه تلاش این است که بودجه بر اساس مالیات بسته شود و ان شااله روزی بیایید که بودجه بصورت ١٠٠ درصد از مالیات تامین شود و درآمدهای نفت در بحث زیرساخت‌ها هزینه شود.

فرماندار تهران درباره دستاوردهای دولت یازدهم گفت: امروز نزدیک به ٤ میلیون بشکه تولید نفت داریم که٢ میلیون آن صادر می‌شود. در بخش خودکفایی گندم نزدیک به ٣ میلیون گندم می‌توانیم صادر کنیم و این دستاورد بزرگی است.

فرهادی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ اظهار داشت: قیمت گوشت را که اخیرا افزایش یافته بود به قیمت واقعی خود می رسانیم. ما در سه سال گذشته هیچ گونه استرسی بابت تهیه مایحتاج و تهیه کالای اساسی مردم نداشتیم.

او ادامه داد: ٤٨ پروژه عمرانی داریم که با اعتبار ٨٣٣ میلیارد تومان در ١٠ روز دهه فجر به بهرداره می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز