خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی:

تکنولوژی‌های روز روند رسیدگی به تخلفات را تسهیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۱۵۷

میرکوهی گفت: استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های روز را یکی از راهکارهای تسهیل در رسیدگی است و با تسهیل رسیدگی‌ها مردم برای گزارش تخلفات و اعلام شکایات به سازمان ترغیب می شوند و باید برای تحقق این هدف امکانات مناسبی برای مردم مهیا شود.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی میرکوهی سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی در شورای مدیران سازمان، با اشاره به برنامه‌های سازمان برای ارائه خدمات بهتر به مردم، گفت: سلامت اداری با توجه به تاثیر مستقیمی که بر پیشگیری از فساد دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و البته سازمان در حال حاضر از سلامت خوبی برخوردار است، اما باید برای دستیابی به سلامت اداری مطلوب تر تلاش و برنامه ریزی کرد.

وی در ادامه به لزوم سهولت، سلامت و سرعت انجام امور تاکید و تصریح کرد: مدت زمان رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام در سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از تفاوت های سازمان تعزیرات حکومتی با دستگاه قضایی این است که مردم از ما توقع پاسخگویی سریع دارند و باید دقت کنیم که ضمن تسریع در رسیدگی و اجرای احکام، مساله کیفیت را نیز مورد توجه قرار دهیم.

میرکوهی استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های روز را یکی از راهکارهای تسهیل در رسیدگی عنوان کرد و گفت: سهولت در رسیدگی یکی از اولویت‌های کاری در سازمان است و با تسهیل رسیدگی‌ها مردم برای گزارش تخلفات و اعلام شکایات به سازمان ترغیب می شوند و باید برای تحقق این هدف امکانات مناسبی برای مردم مهیا شود.

وی با بیان این مطلب که برخورد قاطع و جدی با تخلفات صنفی از انتظارات مردم است، اظهار کرد: تاثیرگذاری عملکرد سازمان به قاطعیت و جدیت در برخورد با تخلفات مرتبط است و ایامی همچون ایام عید که با افزایش مراجعه مردم به بازارها روبرو می شویم، نقطه اوج خدمتگذاری ما به مردم است و در این فرصت باید بستری فراهم کنیم تا نظارت ها به صورت هدفمند انجام شود و ضمن آگاهی بخشی به مردم در مورد سازمان و وظایف آن، رضایت آنان از عملکرد سازمان را افزایش دهیم.

معاون وزیر دادگستری و سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جامعه ایثارگری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، گفت: امروز ما تکلیفی در قبال خون شهدا داریم و یقینا مبارزه با قاچاق و تخلفات اقتصادی کمتر از جنگ نیست؛ چرا که قاچاق باعث مسائل و مشکلات عدیده ای در جامعه همچون بیکاری و اخلال در تولید شده است.

در این جلسه همچنین معاون پیشگیری از تخلفات، مشاور و مدیران ستادی در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز