خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام شهیدی در جمع خبرنگاران:

مستمری شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو برقرار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۴۷

رییس بنیاد شهید و ایثارگران گفت: شهدای آتش‌نشان ، شهدای راه خدمت هستند و در قطعه شهدا دفن شدند و زیر پوشش اداره مربوطه قرار می‌گیرند، ولی قدر شهید را برای ما دارند و مستمری آنها توسط اداره مربوطه برقرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی در حاشیه مراسم بزرگداشت آتشنشانان که بعد از ظهر امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، گفت: آتش‌نشانان نهایت فداکاری را داشتند و یقینا به دلیل اینکه آنها الگو هستند بزرگداشت آنها باید در همه ابعاد برگزار شود.

رییس بنیاد شهید بیان کرد: خانواده‌های شهدای آتش‌نشان را نباید تنها بگذاریم و از خانواده آنها سپاسگذاریم که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

او ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای آتش‌نشان افزود: فداکاری فرزندان آنها زبانزد بوده و اگر جنگ تمام شده آنها نشان دادند هر کجا نیاز باشد فرزندان انقلاب جانشان را فدا می‌کنند.

شهیدی درباره اینکه شهدای آتش‌نشان تحت نظر بنیاد شهید قرار می‌گیرند ، گفت: بنیاد شهید یک سری ضوابطی دارد که بر مبنای آن عمل می‌کنیم.

او افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که این شهدا ، شهدای راه خدمت هستند و در قطعه شهدا دفن شدند و  زیر پوشش اداره مربوطه قرار می‌گیرند، ولی قدر شهید را برای ما دارند و مستمری آنها توسط اداره مربوطه برقرار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز