خبرگزاری کار ایران

نائب رییس فراکسیون امید به ایلنا خبرداد:

بررسی تفحص از شهرداری تهران با حضور قالیباف در جلسه امروز کمیسیون عمران

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۴۴۲

نائب رییس فراکسیون امید از حضور قالیباف در جلسه عصر امروز کمیسیون عمران برای بررسی محورهای تفحص از شهرداری تهران خبرداد.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری نشست بعد از ظهر کمیسیون عمران به منظور بررسی تحقیق و تفحص از شهرداری تهران اعلام کرد: با وجود اینکه روال کاری کمیسیون به این صورت است که زمان جلسات به موضوع‌های مختلف اختصاص می‌یابد نشست بعد از ظهر که با حضور قالیباف برگزار می‌شود به طور کامل مربوط به تفحص از شهرداری تهران است.

او ادامه داد: در این جلسه قرار است درباره هر سه محور تفحص از شهرداری از جمله موضوع تغییر کاربری‌ها ، واگذاری غیرقانونی املاک عمومی پایتخت و همچنین موضوع تغییر کاربری‌ها صحبت شود.

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه تقسیم کار خوبی میان اعضا کمیسیون صورت گرفته یادآور شد: قرار است هر یک از اعضا درباره یکی از موضوعات و محورهای این طرح تحقیق و تفحص صحبت کنند و شهردار و دیگر مسئولان شهرداری پاسخگوی باشند.

نائب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اصرار نداریم که در همین یک جلسه موضوع تفحص از شهرداری را به انتها برسانیم چرا که معتقدیم باید در این رابطه با دقت نظر و رویکرد کارشناسی عمل شود تا شفاف‌سازی مورد نظر انجام شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا موضوع حادثه پلاسکو در جلسه بعد از ظهر امروز با قالیباف مطرح نیم‌شود، گفت: طبیعتا در این جلسه قرار است درباره محورهای سه گانه طرح تفحصی صحبت کنیم که مدتی پیش از حادثه پلاسکو مطرح شده بود با این حال یکی از مسائل مورد نظر متقاضیان این تفحص بحث مدیریت شهری و تطبیق مسائل جامع و تفضیلی شهری بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: طبیعتا مساله پلاسکو یکی از هزاران سلولی است که در حوزه مدیریت شهری پایتخت و عدم اجرای قانون می‌تواند مورد پرسش قرار گیرد.

 حسین زاده در پایان تاکید کرد: با این حساب موضوع پلاسکو نیز می‌تواند یکی از نمودهای ضعف در مدیریت شهری باشد که در طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران نیز مورد پرسش قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز