خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

به رفتار بی‌طرفانه در انتخابات پایبند هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۴۵

وزیر کشور با بیان اینکه برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، باشکوه و در کمال امنیت را در دستور کار داریم، گفت: اصل انتخابات را مهمتر از آن می‌دانیم که چه شخصی به عنوان رئیس جمهور آینده منتخب شود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در نخستین نشست مشترک مدیران کل حوزه و روابط عمومی استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور که در وزارت کشور برگزار شد، افزود: اصل کار وزارت کشور و همه دستگاه‌های دولتی در انتخابات رفتار بی‌طرفانه است و به این اصل پایبند هستیم.

وزیر کشور از مردم به عنوان سرمایه های اصلی کشور نام برد و گفت: انتخابات را امری مهم و موثر در سرنوشت کشور می‌دانیم و هنگامی که انتخابات کمال سلامت و قانونی و بی‌طرفانه برگزار شود، هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

رحمانی فضلی افزود: انتخابات خوب، نقش بسزایی در انسجام داخلی و تاثیر زیادی در منطقه و سطح بین‌الملل خواهد داشت.

وزیرکشور به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان پلی میان مردم، مسئولان و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها با شناخت جایگاه خود و با انگیزه کافی و شناخت و اعتقاد و ایمان به مسئولیت و وظایف شان می توانند نقش موثری بر افکار عمومی داشته باشند.

رحمانی فضلی با اشاره به بخشی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت مردم در انتخابات نیز گفت: نقش روابط عمومی ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موثر است و باید در این زمینه اقدامات لازم را به انجام رسانند.

رحمانی فضلی با تاکید بر نقش روابط عمومی ها در اقتصاد مقاومتی، افزود: این موضوع نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، دولت و نیز رئیس جمهوری است و بدون شک روابط عمومی ها با مشاهده عیوب و اشکالات، کاستی ها و انتقال آن به مسئولان و تقویت مشارکت مردم و امیدآفرینی می توانند نقش مهمی در حوزه اقتصاد مقاومتی ایفاء کنند.

رئیس شورای اجتماعی کشور به موضوع آسیب‌های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: مسئولیت مدیریت و ساماندهی و کاهش آسیب‌های اجتماعی با شورای اجتماعی است که وزارت کشور پیگیری‌های لازم را به عهده دارد و روابط عمومی ها باید به این حوزه نیز حساس باشند و به صورت جدی همکاری و مشارکت داشته باشند.

رحمانی فضلی همچنین نقش روابط عمومی‌ها را در تبیین سیاست‌های دقیق کشور مورد تاکید قرار داد.

وزیر کشور از همه مدیران کل روابط عمومی های استان‌ها خواست تا اقدامات و عملکرد دولت در دهه مبارک فجر به مردم به خوبی اطلاع رسانی شود.

رحمانی فضلی، عید نوروز را مناسبت ملی کشورمان قلمداد کرد و افزود: مراسم نوروز و آغاز سال جدید با کمک روابط عمومی ها و با رعایت قوانین و دستورالعمل ها باید بخوبی درکشور برگزار و تدارکات لازم برای خدمت رسانی به مسافران در تمام ابعاد دیده شود.

رئیس شورای اجتماعی کشور همچنین نقش روابط عمومی‌ها را در هماهنگی میان دستگاه‌های کشور مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز