خبرگزاری کار ایران

نعمتی به ایلنا خبر داد:

دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با آملی لاریجانی / پیرو نامه شهردار تهران حضور قالیباف و رحمانی‌فضلی در صحن به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۰۴۲

سخنگوی هیات رییسه مجلس با اشاره به دیدار بعد از ظهر یکشنبه این هیات با رییس قوه قضاییه، گفت: پیرو نامه شهردار تهران، به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان، حضور قالیباف در مجلس به زمان دیگری موکول شد و متعاقباً زمان حضور وزیر کشور نیز به تعویق افتاد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از دیدار اعضای هیات رییسه مجلس با رییس و برخی از مسئولان قوه قضاییه خبرداد و گفت:  فردا برخی از اعضای هیات رییسه مجلس قرار است با آیت‌الله آملی لاریجانی دیدار کنند.

او برگزاری این نشست را به درخواست هیات رییسه مجلس عنوان کرد و گفت: گفت‌وگو درباره رابطه مجلس و قوه قضائیه و همچنین مسائل کلان کشور از دستورکارهای این دیدار است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس درباره علت و موضوع این نشست اظهار کرد: هیات رییسه مجلس قصد داد با همه مجموعه‌های اثرگذار نظام دیدار داشته باشد. این دیدار نیز در راستای دیداری است که چندی پیش با دبیر و اعضای شورای نگهبان صورت گرفت.

نعمتی همچنین از عدم‌ حضور قالیباف در نشست علنی روز یکشنبه مجلس خبر داد و گفت: پیرو نامه شهردار تهران به هیات رییسه و اعلام خبر برگزار مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان، وی در جلسه علنی فردای مجلس حضور نمی‌یابد. همچنین به‌دلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان، وزیر کشور هم در نشست علنی فردا حضور نخواهد داشت.

نعمتی در پایان تصریح کرد: در روزهای آینده پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر آتش‌نشانان، جلسه‌ای برای حضور شهردار تهران و وزیر کشور به‌منظور ارائه گزارش درباره حادثه پلاسکو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز