خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه دو کمیسیون مجلس خبرگان به ریاست آیت‌الله مومن

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۹۲۴

جلسه کمیسیون های «۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی» و «پاسداری و حراست از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ششمین جلسه کمیسیون ۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی  مجلس خبرگان که به ریاست آیت الله مؤمن و با حضور آیات و حجج اسلام مقتدایی، دری نجف آبادی، نمازی، دستغیب، وافی، حسینی بوشهری، طباطبایی نژاد، ایمانی، مهدوی  و کعبی در دبیرخانه مجلس خبرگان در قم تشکیل شد، بررسی وظایف کمیسیون طبق اصول ۱۰۷ و ۱۰۹ قانون اساسی و مواد ۴۹ و ۵۰ آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء پس از  بحث و تبادل نظر، تصمیماتی اتخاذ کردند.

همچنین کمیسیون «بررسی راه‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه»  مجلس خبرگان نیز جلسه چهارم خود از ابتدای دوره پنجم را تشکیل داد.

این کمیسیون کارگروه‌هایی دارد که تاکنون جلساتی را با دعوت از ریاست مجمع جهانی اهل بیت(ع)، معاونت مجمع تقریب بین مذاهب، معاونت بین الملل حوزه علمیه قم و... جهت بررسی روش ها و راهکارهای تبیین و معرفی ولایت فقیه در خارج از کشور داشته که گزارش خود را در جلسه اخیر کمیسیون ارائه دادند.

این کمیسیون ۷ عضو اصلی و ۳ عضو علی البدل دارد و حضرات آیات و حجج اسلام امامی کاشانی، توکل، عبداللهی، محمدی عراقی، فرحانی، حیدری، طه محمدی، مهدوی و حسینی در آن عضویت دارند و ریاست آن بر عهده حضرت حجت الاسلام و المسلمین عالمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز