خبرگزاری کار ایران

سه‌شنبه بررسی می‌شود؛

گزارش آخرین وضعیت واحدهای صنفی پلاسکو روی میز کمیسیون اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۸۰۲

روز دوشنبه جلسه کمیسیون اقتصادی به بررسی گزارش اتاق اصناف از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خصوص واحدهای صنفی مجتمع تجاری پلاسکو تهران با محورهای حمایت‌های مالیاتی، حمایت‌های بیمه‌ای و حمایت‌های بانکی اختصاص خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس روز یکشنبه انتخاب اعضای هیأت‌رئیسه «تحقیق و تفحص از بررسی سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق کالا و دلایل ناکارآمدی آن در دولتهای مختلف»،  ادامه بررسی لایحه اصلاح تبصره ماده(۸۶) اصلاحیه قانون مالیات­‌های مستقیم و ادامه بررسی لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی را در دستور کار خود دارند.

همچنین روز دوشنبه جلسه کمیسیون به بررسی گزارش اتاق اصناف از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در خصوص واحدهای صنفی مجتمع تجاری پلاسکو تهران با محورهای حمایت‌های مالیاتی، حمایت‌های بیمه‌ای و حمایت‌های بانکی اختصاص خواهد داشت.

نشست با رئیس و مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار در محل آن سازمان از دیگر برنامه‌های اعضای کمیسیون اقتصادی در روز دوشنبه است.

اعضای کمیسیون روز سه‌شنبه نیز به  بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درخصوص «تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد مناطق آزاد (تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی) کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش­بینی شده برای این مناطق در پنج سال اخیر» می‌پردازند.

روز سه‌شنبه علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت پاسخگویی به سؤالات ۹ نفر از نمایندگان به کمیسیون می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز