خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان:

قاچاق کالا و مواد مخدر آسیب نیرو انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۲۱۰

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز رویکردها از پلیس مامور و معذور به پلیس مامور و مسئول تغییر پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، مرتضی تمیزی در کلاس آگاه‌سازی و بصیرت افزایی کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: یقیناً این تغییر دیدگاه برای پلیس افتخار است.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی شأن کارگزاران در خدمت رسانی به مردم است و باید این را شرافت و ارزش بدانیم، اظهار کرد: پلیس در راستای خدمت رسانی، باید قانون مدار و مردم محور باشد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان، بصیرت و شناخت درست از موقعیت را یکی از عوامل اصلی موفقیت نیروهای مسلح در انجام وظایف و مأموریت ها دانست و تصریح کرد: بصیرت موجب شناخت حق از باطل، تقویت توانایی، توکل و اعتماد به نفس نیروها می‌شود.

تمیزی با بیان اینکه فردی که بصیرت دارد با آگاهی عمل می‌کند، افزود: نیروی بدون بصیرت به راحتی فریب می خورد و قطعاً این عدم آگاهی موجب غفلت و گمراهی فرد از مسیر حق می شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه وحدت و همدلی در بین نیرو های مسلح ثمره وجود بصیرت است، تصریح کرد: نیروهای مسلح زمانی در انجام ماموریت خود موفق خواهند بود که بتوانند حق از باطل و دوست را از دشمن بشناسند و این محقق نخواهد شد مگر اینکه بصیرت داشته باشند.

وی کاربردی ترین سلاح نیروهای مسلح را بصیرت و شناخت اهداف دشمن برشمرد و افزود: وقتی شناخت درست از اهداف دشمن داشته باشید می‌توانید امنیت پایداری در مرزها و در نهایت در کشور برقرار کنید.

تمیزی، قاچاق کالا و مواد مخدر را از آسیب های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: قاچاقچیان وقتی می بینند نیروی انتظامی با شدت و جدیت با پدیده قاچاق برخورد می کند به‌ فکر اغفال و تطمیع نیروها می افتند؛ لذا پلیس ما باید فردی هوشیار و بصیر باشد چون فردی که بصیرت دارد خدا ترس بوده و دچار لغزش نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز