خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رییس‌جمهور:

لایحه قانون انتخابات در اسرع وقت به مجلس ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۸۳

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: تلاش می‌کنیم هر چه زودتر لایحه قانون انتخابات تهیه شود تا در اسرع وقت به مجلس ارائه کنیم و تلاش‌مان این است که به انتخابات پیش‌رو برسد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی امیری صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران، به موضوع قانون انتخابات که از قبل تهیه شده و به دولت آمده، اشاره کرد و گفت: بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی انتخابات توسط مقام معظم رهبری، باید لایحه قانون انتخابات با سیاست‌های کلی تطبیق داده می‌شد که این کار در وزارت کشور با حضور تعدادی از اعضای دولت انجام گرفته است.

امیری ادامه داد: اصلاحاتی در پیش‌نویس لایحه اولیه قانون انتخابات اعمال شده و به دولت ارسال شده و در حال حاضر این لایحه به کمیسیون سیاسی و دفاعی ارجاع داده شده و در حال بررسی است.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به اینکه هر هفته در روزهای چهارشنبه جلسه رسیدگی به لایحه جامع انتخابات برگزار می شود، تصریح کرد: همچنین در بعضی روزها براساس وقتی که اعضای کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت دارند، جلسه فوق العاده‌ای در این رابطه تشکیل می‌شود و در جلسه امروز قرار بر این شد که هرچه زودتر لایحه قانون انتخابات آماده و در اسرع وقت به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز