خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیات وزیران صورت گرفت؛

اختصاص دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون یورو تسهیلات به دو طرح برقی کردن راه آهن گرمسار-اینچه برون و نیروگاه حرارتی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۴۰

هیأت وزیران در مصوبه‌ای مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰میلیون یورو تسهیلات برای قراردادهای طرح‌‌های برقی کردن راه‌آهن گرمسار-اینچه برون و طرح احداث نیروگاه حرارتی ۱۴۰۰ مگاواتی هرمزگان اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، هیات وزیران در مصوبه‌ای مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون یورو تسهیلات برای قراردادهای طرح‌‌های برقی کردن راه‌آهن گرمسار-اینچه برون و طرح احداث نیروگاه حرارتی ۱۴۰۰ مگاواتی هرمزگان اختصاص داد.

متن مصوبه هیأت وزیران به این شرح است:

۱- در اجرای تبصره (۳۸) الحاقی قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل کشور تسهیلات قرارداد طرح‌ «برقی کردن راه‌آهن گرمسار - اینچه برون» یک میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱) یورو و تسهیلات قرارداد طرح «احداث نیروگاه حرارتی ۱۴۰۰ مگاواتی هرمزگان» یک میلیارد و دویست میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۲۰۰ر۱) یورو تعیین می‌گردد.

۲- حداقل دوره تأمین مالی تسهیلات یادشده ۱۰ سال است.

۳- دستگاه‌های اجرایی موظفند حداقل ۳۰ درصد از تجهیزات، ماشین‌آلات و خدمات موردنیاز طرح‌های موضوع این تصویب‏‌نامه را از محل تولیدات و خدمات داخلی تأمین نمایند.

۴- وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران قراردادهای اعطای تسهیلات موضوع این تصویب‌نامه را امضا نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز