خبرگزاری کار ایران

فردا صورت می‌گیرد؛

اعلام موجودیت جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، در اردوگاه اصولگرایان

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۵۴

فردا صبح سالن اسوه میزبان خبرنگاران است تا شهاب‌الدین صدر دبیرکل جبهه تازه‌ تاسیس پیشرفت، رفاه و عدالت برنامه‌های خود را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در حالیکه چند هفته پیش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد و با حمایتی که از سوی اکثر احزاب و شخصیت‌های اصولگرا از آن صورت گرفت، زمزمه اعلام موجودیت جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت منتشر شد تا بار دیگر ثابت شود که اتحاد واژه بیگانه با اصولگرایان است.

فردا صبح سالن اسوه میزبان خبرنگاران است تا شهاب‌الدین صدر دبیرکل این جبهه جدید برنامه‌های خود را اعلام کند.

در این جبهه محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ، فریدون قدیری ابیانه دبیرکل انجمن اسلامی فارغ التحصیلان ایتالیا، علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، سید محمد میرباقری دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی، مهدی فتحی زاده دبیرکل حزب ۷۲تن ایران اسلامی، خلیل علی محمدزاده دبیرکل حزب رفاه ملت ایران، غلامرضا مهرعبداللهی دبیرکل کانون اسلامی مهندسین، مروتی انجمن اسلامی فارغ التحصیلان دانشگاه های ژاپن، شیری دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌ آموختگان دانشگاه ‌‌های انگلستان، بهادر ولی زاده دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان لرستان، علیرضا متانی دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی و حسین طجرلو دبیرکل جمعیت طرفداران نظم و قانون حضور دارند.

 این در حالیست که ۱۱۷ روز تا انتخابات بیشتر نمانده و فقط نام میرسلیم به عنوان گزینه موتلفه برای ریاست جمهوری اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز