خبرگزاری کار ایران

برای دومین بار ار روز گذشته صورت گرفت؛

دومین دور رایزنی‌های هیأت‌های ایران و روسیه در آستانه

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۷۷۰

دومین دور رایزنی هیأت‌های ایران و روسیه در آستانه و درباره اوضاع سوریه ساعتی پیش در هتل ماریوت این شهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، هیأت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات آستانه قزاقستان که به ریاست حسین جابری‌انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران جمعه شب راهی قزاقستان شد، دیروز (شنبه) بعد از ورود به آستانه یک دور گفت‌وگو با هیأت روسی به سرپرستی الکساندر لاورنتیف نماینده رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه داشت که در حدود دو ساعت به طول انجامید.

پس از آن هم هیأت‌های ایران و ترکیه به ریاست جابری‌انصاری و «سدات اونال» معاون منطقه‌ای وزیر امور خارجه ترکیه گفت‌وگوهایی را پیش از نشست آستانه برگزار کردند.

قرار است هیأت‌های شرکت کننده در نشست آستانه امروز ناهار را مهمان وزیر خارجه قزاقستان باشند. عصر امروز نیز نشست مشترکی بین ایران، ترکیه و روسیه برگزار خواهد شد.

نشست آستانه درباره سوریه قرار است از فردا به مدت دو روز با حضور هیأت‌های ایران، روسیه و ترکیه، سوریه و نمایندگان برخی گروه‌های معارض سوری، استفان دی‌میستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه و همچنین با حضور سفیر آمریکا در قزاقستان در هتل ریکسوس آستانه پایتخت قزاقستان، ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی ، هفت و نیم به وقت تهران، فردا دوشنبه در هتل «ریکسوس» آستانه آغاز می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز