خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان:

همه جریان‌ها برای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند/۱۵۰۰ سمن فعال برای جوانان در کشور داریم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۱۹۴

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: همه جریان‌ها باید برای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند. اولین جلسه هماهنگی در این مورد با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گذاشته شد. در سال ۸۳ در دولت آقای خاتمی ستاد ملی جوانان با عضویت دستگاه‌های مرتبط با جوانان تشکیل شد.

مسعود سلطانی‌فر با حضور در نخستین کنگره ملی مدیریت امور جوانان عنوان کرد: امیدوار هستیم در ساعات باقی مانده خبرهای خوشی از زیر آوارماندگان دریافت کنیم.

او با بیان اینکه جوانان بخش اصلی سرمایه‌های انسانی برای توسعه کشور هستند، گفت:  جوانان در بخش شکل‌گیری، تداوم و برجسته‌سازی انقلاب نقش محوری داشتند. امام جوانان را مهم‌ترین حامی خود در جریان انقلالب قلمداد کرد، به آنان اعتماد داشت و عرصه‌های مختلفی برای آنان به وجود آورد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: رهبر انقلاب جوانان را سرمایه‌ای عظیم می‌دانند و به مسئولان توصیه می‌کنند از این ظرفیت استفاده می‌کنند. روحانی شعار ما می‌توانیم را با جوانان عملی کرد.

او با تاکید بر اینکه همه جریان‌ها باید برای رفع مشکلات جوانان تلاش کنند، گفت: اولین جلسه هماهنگی در این مورد با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی گذاشته شد. در سال ۸۳ در دولت آقای خاتمی ستاد ملی جوانان با عضویت دستگاه‌های مرتبط با جوانان تشکیل شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۲ در راستای پیروزی دولت تدبیر و امید، ستادهای جوانان آغاز به کار کردند و جوانان در آن حضور داشتند. جوانان نیروی محرکه کشور هستند، باید امید را در آنان بالا ببریم که این موضوع نیازمند عزم جدی است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه جوانان آینده کشور در دوره پسابرجام هستند که باید آموزش ببینند، گفت: مشارکت موثر و تاثیرگذاری آنان در جهت تحقق رفاه سرعت بخشد. این حرکت با اولین کنگره جوانان آغاز شد و در حرکت بعدی با مجمع ملی جوانان به کار خود ادامه می‌دهد.

او با اشاره به اینکه ما معتقدیم جوانان دغدغه‌مند، فردای کشور را می‌سازند، گفت: دولت تدبیر و امید مشکلات بسیاری را از راه جوانان برداشته است. اکنون، ۱۵۰۰ سمن فعال برای جوانان در کشور داریم و حرکت در مسیر توانمندسازی جوانان و حرکتی که در توسعه ایران سرفراز صورت گیرد، اقدامی است که گام‌هایش برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز