خبرگزاری کار ایران

عارف:

سرمایه‌های انقلاب را با قضاوت‌های نامنصفانه و عجولانه از کف داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۵۴۸

رییس فراکسیون امید بر بازخوانی آرمان‌ها در آستانه سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: انقلاب متعلق به تمام ملت است و حفظ و به کار بستن تمامی سرمایه‌های آن فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی تکلیفی است که قطعا باید نسبت به انجامش در پیشگاه پروردگار و تاریخ پاسخگو باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن یادداشت محمدرضا عارف در اینستاگرام به این شرح است:

وقتی به دادگاه نظامی سال ۴۲ و محکومیت مهندس مهدی بازرگان به ۱۰ سال زندان و تبعید به برازجان می‌اندیشم، وقتی عظمت جانفشانی‌ها و رشادت‌های نسل انقلاب در راه پیروزی‌اش را به یاد می‌آورم، وقتی از جان گذشتن‌های ملت را برای حفظ نظام مرور می‌کنم، می‌بینم گاهی فراز و فرودهای ۳۸ سال گذشته با افسوس‌ها و دریغ‌هایی همراه است که به حکم زمان فرصتی برای جبرانشان نیست.

سرمایه‌هایی که با قضاوت‌های نامنصفانه، عجولانه، یک سویه و غیرآینده نگر از کف داده‌ایم و از سر ناآگاهی، انقلاب و نظام و ملت را از برکت وجودشان محروم کرده‌ایم. در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باید قدری تامل کنیم، به یاد بیاوریم این انقلاب حاصل چه ایثارها و از خودگذشتگی‌ها و رشادت‌هایی است.

آرمان‌های انقلاب را بازخوانی کنیم و باور کنیم این نظام و انقلاب امانت خون شهداست، متعلق به تمام ملت است و حفظ و به کار بستن تمامی سرمایه‌های آن فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی تکلیفی است که قطعا باید نسبت به انجامش در پیشگاه پروردگار و تاریخ پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز