خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

سکان فرماندهی ناوگان شمال به ناخدا یکم باقری سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۹۱

با پایان خدمت دریادار افشین رضایی حداد فرمانده پیشین ناوگان شمال ارتش و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) ، سکان هدایت این ناوگان به جانشین او ناخدا یکم احمدرضا باقری سپرده شد.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، استاندار گیلان و همچنین مقامات نظامی و انتظامی استان و امام جمعه بندرانزلی، حکم فرماندهی ناوگان شمال به ناخدا باقری داده شد.

استاندار گیلان در این مراسم نیروی دریایی را نیرویی راهبردی دانست و اظهار کرد: نیروی دریایی زبانزد رعایت انضباط و نظم بوده و علاوه بر ایجاد وضعیت اقتصادی مطلوب در منطقه ، تلاش های خوبی توسط فرمانده ناوگان شمال در راستای افزایش تعامل و همکاری های همه جانبه درمدت زمان خدمت او صورت گرفته است.

محمدعلی نجفی افزود: امیر رضایی حداد در شورای تامین نیز بعنوان فردی منضبط و کوشا در انجام وظایف سازمانی بود.

وی با تبریک انتصاب ناخدا باقری به عنوان فرمانده جدید ناوگان شمال گفت: او نیز از فرماندهان کاردان و کاربلد نیروی دریایی ارتش است و برایش آرزوی موفقیت داریم .

دریادار دوم عرشه افشین رضایی حداد پس از جانشینی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، از آبان ماه سال ۹۲ سکان فرماندهی ناوگان شمال را از دریادار خرداد حکیمی تحویل گرفت و به مدت ۳۸ماه در ناوگان شمال خدمت کرد.

ناخدا یکم احمدرضا باقری نیز پس از ریاست ستاد منطقه چهارم دریایی، به جانشینی فرماندهی ناوگان شمال منصوب شد و علاوه بر فرماندهی ناوگروه سی و یکم اعزامی نیروی دریایی به خلیج عدن در مردادماه سال ۹۳ به مدت چهار ماه، در سفر ناوگروه صلح و دوستی ایران به روسیه در مهرماه سال ۹۴ نیز فرماندهی این ناو گروه را برعهده داشت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز