خبرگزاری کار ایران

فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی سخنان خود را به گوش ترامپ رساند/ ایجاد شغل باید مهم‌ترین اولویت دولت باشد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۱۸۹

نماینده دهمین مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی روز گذشته به طور تلویحی پاسخ ترامپ را داد و سخان خود را با گوش او رساند و به نظر می رسد منتظر پاسخ مقامات آمریکا است.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره سخنان دیروز رئیس جمهور در جمع اصحاب رسانه گفت: آقای روحانی سعی کرد یک رویه مثبت را در بیان خود در زمینه‌های داخلی و خارجی داشته باشد که می‌توان به دو بخش تقسیم کرد.

او ادامه داد: موضوع نخست رکود و اشتغال در کشور است؛ رئیس جمهوری با ارائه آمار و ارقام روند رشد آنان را رو به جلو نشان داد و رشد کشور اقتصادی را در منطقه مطرح کرد که این رشد قابل اعتنا است.

این نماینده مجلس دهم خاطر نشان کرد: نکته مهم در رشد اقتصادی ایجاد اشتغال است که هنوز دولت نتوانسته به طور کامل این معضل را در جامعه برطرف کند و باید تلاش بسیاری در این زمینه انجام دهد.

فلاحت پیشه به قسمتی دیگر از سخنان رئیس جمهوری درباره سیاست خارجی و اظهار نظرهای ترامپ اشاره کرد و گفت: روز گذشته مشاهده کردیم که روحانی به طور تلویحی پاسخ ترامپ که از روز جمعه رئیس جمهور آمریکا می شود را داد و برجام را یک توافق بین المللی عنوان کرد.

او افزود: روحانی در سخنان خود به گوش ترامپ رساند که ایران به یک تعامل و همکاری با جامعه جهانی دست یافته و ترامپ هم بهتر است خودش را با آن‌ها همراه کند. به نظر می رسد روحانی منتظر پاسخ مقامات آمریکا بعداز سخنان خود است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در پاسخ به این سوال که دستاوردهای اقتصادی دولت را بعد از برجام که رئیس جمهوری در سخنان روز گذشته مطرح کرد، گفت: آمارها نشان می دهد که یک‌سری توافق نامه و موافقت های نامه شکل گرفته در حوزه اقتصاد که هنوز آثار مثبت آن را به طور کامل در زندگی جاری مردم مشاهده نکرده ایم که امیدوارم به زودی شاهدش باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز