خبرگزاری کار ایران

در اولین جلسه ستاد انتخابات استان تهران مطرح شد؛

پیشنهاد استانداری مبنی بر تعیین یک هیات اجرایی برای دو انتخابات سال آینده

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۸۵۸

استاندار تهران گفت: به فرمانداران تذکر دادیم از افراد معتمد و مورد وثوق مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین هاشمی در حاشیه  نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز افتتاحیه آغاز به کار اولین جلسه ستاد انتخابات استان تهران برای انتخابات ریاست جمهوری و  شوراهای شهر روستا بود.

او افزود: در این جلسه هیأت نظارت مجلس شورای اسلامی و همچنین هیأت نظارت ستاد انتخابات تهران، فرمانداران و اعضای اجرایی ستاد انتخابات استان حضور داشتند.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه در این جلسه به انتخابات گذشته و همچنین موفقیت‌های آن اشاره شد، عنوان کرد: در این جلسه به اشکالاتی که در برگزاری انتخابات در سال گذشته وجود داشت، اشاره شد و همچنین بر تعامل، همکاری، اجرای قانون و صیانت از آرا و تلاش برای حضور حداکثری مردم در برگزاری انتخابات سال آینده تاکید شد.

هاشمی با اشاره به فعالیت‌های اجرایی هیأت‌های انتخابات گفت: به فرمانداران تذکر دادیم از افراد معتمد و مورد وثوق مردم استفاده کنند.

او یادآور شد: انتخابات مجلس و خبرگان در استان تهران به خوبی برگزار شد و ما مشکلی در برگزاری انتخابات نداشتیم و امیدواریم با تعامل و همکاری که در سال گذشته وجود داشت، زمینه یک انتخابات با شکوه و حداکثری را در اردیبهشت سال آینده داشته باشیم.

 استاندار تهران خاطرنشان کرد: رییس ستاد انتخابات تهران موظف شده زمان‌بندی را تعیین کند و طبق آن فرمانداران برنامه‌ریزی‌های لازم را به خوبی انجام دهند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اعضای شورا از ۳۱ نفر به ۲۱ رسیده است، گفت: ما بر طبق قانون عمل کردیم و این امر مصوبه مجلس بوده و دست ما نیست.

هاشمی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه آیا دو هیات اجرایی انتخابات می‌شود یا خیر، اظهار داشت: من پیشنهاد این کار را داده‌ام که اگر یک هیأت اجرایی برای دو انتخابات در نظر گرفته شود امور راحت‌تر انجام می‌شود.

او در پاسخ به سوالی درباره حادثه دیشب تهران و اظهارنظر اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس مبنی بر اینکه گفتند پهباد از خارج از کشور آمده است، گفت: من چنین اظهار نظری را دریافت نکردم  و موضوع امنیتی نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز