خبرگزاری کار ایران

راکعی خبر داد؛

انتخاب مسئولان کمیته‌ها در اولین جلسه شورای مرکزی جمعیت زنان نواندیش

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۲۶

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش از اولین جلسه شورای مرکزی این تشکل سیاسی خبر داد و گفت: در این جلسه مسئولان کمیته‌‌های جمعیت زنان مسلمان نواندیش مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،  فاطمه راکعی  با اعلام خبر برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی جمعیت زنان مسلمان نواندیش به ایلنا عنوان کرد: در ابتدای جلسه که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، حاضران  با یادآوری دغدغه‌ها، تلاش‌ها و اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حوزه مسائل زنان، به ویژه ایجاد دفتر امور زنان در دوره ریاست جمهوری‌شان یاد و نام آن بزرگمرد را گرامی داشتند.

او افزود: همچنین در مورد مسئله «رجل سیاسی» استراتژی جمعیت در خصوص نامزدی زنان در انتخابات ریاست جمهوری آینده به جلسه بعد موکول شد.

 راکعی یادآور شد: اولین دستور جلسه این نشست، بررسی و تصویب آیین‌نامه نحوه تشکیل و اداره جلسات شورای مرکزی بود، که با اصلاحات اندکی به تصویب رسید.

او یادآور شد: از آنجا که زمان زیادی تا انتخابات پیش رو نداریم، شورای مرکزی باید سریعا به تشکیل برخی کمیته‌ها اقدام می‌کرد. بنابراین به پیشنهاد دبیرکل، شورای مرکزی تشکیل کمیته‌هایی را با مسئولیت افراد مشخص به تصویب رساند.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: بر این اساس نورا کنعانی مسئول کمیته انتخابات و مسئولیت منطقه تهران، زهرا بهروز آذر مسئول کمیته تشکیلات، پرستو سرمدی مسئول کمیته اطلاع رسانی، ساجده کیانوش‌راد مسئول کمیته استان‌ها و منیره شجاعی مسئول کمیته امور مالی و پشتیبانی شدند.

او افزود: همچنین سارا افتخاری به عنوان دبیر شورای مرکزی انتخاب و مقرر شد مسئولان کمیته‌ها آیین‌نامه‌های پیشنهادی خود را در جلسه آینده برای بررسی و تصویب به شورای مرکزی ارائه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز