خبرگزاری کار ایران

رمضان‌زاده:

آیت‌الله هاشمی سال‌ها بار تهمت‌ها را به دوش کشید

رمضان‌زاده گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانند تمامی دلسوزان دیگر انقلاب سال‌ها بار تهمت‌ها را در تمام دوره‌ها بر دوش کشیدند و هیچ‌گاه مسیر خود را تغییر ندادند و علیرغم مخالفت‌های جناح‌های مختلف سیاسی در مسیر خود ثابت قدم بودند.

عبدالله رمضان‌زاده در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا با ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب اسلامی بودند و تا روز آخر دلسوزانه به آرمان‌های انقلاب وفادار ماندند.

او ادامه داد: مهم‌ترین مساله درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این است که ایشان به عنوان رکن انقلاب همیشه در کنار اکثریت مردم ایران بودند. در گردنه‌های انقلاب و در حساسترین دوران‌های سیاسی کشور هیچ‌گاه جانب مردم را به هیچ قیمتی ترک نکردند.

رمضان‌زاده افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانند تمامی دلسوزان دیگر انقلاب سال‌ها بار تهمت‌ها را در تمام دوره‌ها بر دوش کشیدند و هیچ‌گاه مسیر خود را تغییر ندادند و علیرغم مخالفت‌های جناح‌های مختلف سیاسی در مسیر خود ثابت قدم بودند.

او تصریح کرد: معتقدم ایران یکی از بزرگ‌ترین سیاست‌مداران خود را در طول تاریخ مدرن از دست داد و امیدواریم خداوند این ضایعه را جبران کند.

رمضان‌زاده با اینکه وجود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نعمتی برای اصلاحات بود، ‌ گفت: معتقدم ثمره وجود ایشان همچنان باقی خواهد ماند و نصایح و سخنان ایشان و احتمالا وصیت‌نامه‌ای که از ایشان باقی مانده می‌تواند راهگشای مسیر آینده باشد.

او اضافه کرد: جهت‌گیری که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال‌های پایانی عمرشان انتخاب کردند حمایت از اعتدال و اصلاحات بود و این وفاداری ایشان به اکثریت مردم را نشان می‌دهد و ما امیدواریم بتوانیم مسیر وفاداری به اکثریت جامعه را همچنان در پیش داشته باشیم و از آن غفلت نکنیم.

کد خبر : ۴۴۶۱۰۵