خبرگزاری کار ایران

سردار دهقان:

زمینه صادرات مهمات کالیبر کوچک فراهم شده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به آمایش صنعتی صنایع دفاعی در وزارت دفاع گفت: با افتتاح و بهره برداری از خط تولید مهمات کالیبر کوچک، ضمن تأمین کلیه نیازمندی‌های نیروهای مسلح به مهمات کالیبر کوچک، ظرفیت تولید این مهمات به دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آئین افتتاح خط تولید مهمات کالیبر کوچک در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع طی سخنانی اظهار داشت: در راستای آمایش صنعتی صنایع دفاعی وزارت دفاع، به روز آوری خطوط تولیدی و افزایش ظرفیت تولیدات دفاعی، امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از خط تولید مهمات کالیبر کوچک هستیم.

وی افزود: با افتتاح و بهربرداری از این خط تولیدی، ضمن تأمین کلیه نیازمندی‌های نیروهای مسلح به مهمات کالیبر کوچک، ظرفیت تولید این مهمات به دو برابر افزایش یافته و زمینه را برای صادرات آن نیز فراهم ساخته است.

وزیر دفاع با بیان اینکه فرآیند راه اندازی از خط تولید در کمتر از یکسال صورت گرفته است تصریح کرد: مهمات تولیدی به لحاظ کیفیت با استانداردهای جهانی برابری می‌کند و امیدواریم مسیری را که آغاز کرده‌ایم با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

دهقان در پایان از مدیران، متخصصان و کارکنان سازمان صنایع دفاع به ویژه گروه صنایع مهمات سازی که با همت بلند و عزمی راسخ در مسیر خودکفایی و افزایش اقتدار دفاعی گام بر می‌دارند قدردانی کرد.

 

کد خبر : ۴۴۴۰۱۲