خبرگزاری کار ایران

حبیب‌زاده در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

بررسی عضویت سازمان عدالت و آزادی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: عضویت سازمان عدالت و آزادی در شورای هماهنگی مورد بررسی قرار گرفت که بعد از اصلاح بند مربوط به حد نصاب آراء، عضویت حزب جدید به رای گذاشته می‌شود.

افشین حبیب‌زاده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهمنگی  جبهه اصلاحات گفت: جلسه شورای هماهنگی با حضور اکثریت اعضاء تشکیل شد که دو محور عضویت یکی از احزاب که به صورت ناظر در این شورا حضور داشت و همچنین بررسی بندهایی از آیین نامه در دستور کار قرار داشت.

او افزود: جهت بررسی بندهای آیین نامه شورای هماهنگی مقرر شد کمیته سیاسی که به ریاست آقای کمالی برگزار می‌شود، پیشنهاد خود را  در رابطه با تغییر بند مربوط به حد نصاب آراء در عضویت اعضای جدید  بررسی و به جلسه شورای هماهنگی ارائه شود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، گفت: عضویت سازمان عدالت و آزادی در شورای هماهنگی مورد بررسی قرار گرفت که بعد از اصلاح بند مربوط به حد نصاب  آراء در رای گیری عضو جدید  به رای گذاشته می‌شود.

حبیب زاده  با اشاره به اینکه  جلسه شورای عالی سیاست گذاری برگزار نشده است، گفت: سخنگوی شورای عالی در حال حاضر رئیس این شورا یعنی آقای عارف است اما او میتواند سخنگویی را به یکی از اعضای شورای عالی سیاست گذاری تفویض کند  که هنوز این اقدام  صورت نگرفته است.

کد خبر : ۴۴۳۹۶۵