خبرگزاری کار ایران

حبیبی درگفت‌گو با ایلنا خبرداد:

معرفی نامزد نهایی حزب موتلفه طی چند روز آینده/ موتلفه تشکیل جبهه نیروهای انقلاب را بررسی می‌کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره تشکیل جبهه مردمی انقلاب گفت: مواضع حزب موتلفه درباره این جبهه در آینده اعلام می‌شود و هنوز تصمیمی گرفته نشده است و در حال بررسی هستیم .

محمد نبی‌حبیبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره اینکه موتلفه در چه مرحله‌ای از سازوکار انتخاباتی قرار دارد، گفت:حزب موتلفه اسلامی روند تشکیلاتی خود را ادامه می‌دهد و در نهایت یک نفر را به عنوان نامزد حزب معرفی می‌کند. با این وجود به ائتلاف اصولگرایان اعتقاد داریم و نسبت به آن علاقه‌مند هستیم .

او در پاسخ به اینکه آقای بادامچیان اعلام کردند که بین او و آقای میرسلیم یک نفر به عنوان نامزد موتلفه، انتخاب می‌شود، بیان کرد: نامزد حزب موتلفه ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد.

دبیرکل حزب موتلفه درباره تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب و احتمال پیوستن موتلفه به این جبهه گفت : مواضع حزب موتلفه درباره این جبهه در آینده اعلام می‌شود. هنوز در ارتباط با این جبهه‌ها تصمیمی گرفته نشده و در حال بررسی هستیم .

حبیبی پیرامون اینکه تعدد جبهه‌های اصولگرایی آیا  سبب موازی کاری با شورای ائتلاف اصولگرایان نخواهد شد گفت: فی نفسه مشکلی برای فعالیت تشکل‌ها و جبهه‌ها قائل نیستم اما معتقدم  دلایل فراوانی وجود دارد که مصلحت اصولگرایان در ائتلاف بین کلیه تشکل ها و جبهه های اصولگرایی است.

کد خبر : ۴۴۲۶۰۷