خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی خبر داد؛

اجرای ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور توسط سپاه

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در آئین افتتاح پروژه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی در شهرستان طالقان اظهار داشت: توسعه طرح‌های مختلف و رفع محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سپاه است.

وی ادامه داد: در این راستا هم‌اکنون با همت سپاه ۳۴ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور در دست اجراست که به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

جانشین فرمانده‌کل سپاه بیان کرد: محل رجوع و تامین نیاز مردم بودن، از نعمات الهی است و فرصتی که در اختیار ما قرار دارد برای خدمت است و برای کسب شهرت نیست که اگر این‌گونه باشد، هیچ ارزشی ندارد؛ وقتی قدرتی به ما می‌رسد باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و رضای خدا گام برداریم که در این صورت ارزشمند است. مسئولان با فرصت‌های گذرا رو‌به‌رو هستند؛ ارزش این فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد این است که بتوانیم با نیت خالص خدمت‌رسانی کنیم و مردم ولی نعمت ما هستند و این انقلاب موقعیت بی‌نظیر الهی است.

سردار سلامی در ادامه سخنان خود به آزادی حلب اشاره کرد و بیان داشت: اگر امروز مردم این شهر می‌توانند به خانه‌های خود بازگردند، مرهون درایت، رهبری و وجود با برکت مقام معظم رهبری است. وجود امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برای همه امت اسلام یک نعمت و رحمت الهی است و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی تأکید کرد: اگر نعمت رهبری امام خامنه‌ای نبود، آمریکا، اسراییل، رژیم‌های سرکش مانند عربستان و اروپا، مسلمانان را غارت می‌کردند و به جان و مال و ناموس امت اسلامی رحم نمی‌کردند.

وی در ادامه به پروژه‌های محرومیت‌زدایی که به همت سپاه در کشور در دست انجام است، اشاره کرد و بیان داشت: رفع محرومیت‌ها و آبادانی کشور از مهم‌ترین اهداف اجرایی کردن این پروژه‌ها است.

سردار سلامی با بیان اینکه همه مردم ایران شایسته خدمت هستند، افزود: هر کسی که خدمتی به مردم می‌رساند و سبب امیدواری مردم می‌شود، اجر خدمتگزاری‌اش محفوظ است.

جانشین فرمانده کل سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه تمام کسانی که امروز مسؤولیت دارند، باید بر وظیفه خطیر خود به خوبی آشنایی داشته باشند، ‌ افزود: در این راستا مسؤولان باید در انجام وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و در راستای توسعه خدمات به مردم تلاش خود را دوچندان کنند.

کد خبر : ۴۴۱۱۵۰