خبرگزاری کار ایران

سردار جعفری:

نباید ماموریت‌های برقراری امنیت سپاه موجب نارضایی مردم شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۹۰۵

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: باید مراقب باشیم انجام ماموریت برای برقراری امنیت، موجب نارضایتی مردم نشود.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد علی جعفری در مراسم سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، امنیت را شرط پیشرفت و رشد و تعالی هر جامعه‌ای عنوان کرد و گفت: دشمنان از‌‌ همان ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد ناامنی در بخش هوایی بودند اما مردم ما امروز در بخش هوایی و هواپیمایی از آرامش و امنیت خوب و مثال زدنی برخوردار هستند. 

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان برای نشان دادن ضعف کشور جنگ تحمیلی و هواپیمایی را با هم دنبال کردند، اظهار کرد: سپاه پاسداران توانسته در همه عرصه‌های امنیتی و دفاعی وظایف خود را به بهترین نحو اجرا کند. باید بررسی شود که چگونه جامعه ما با وجود دشمنان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای که با دلار‌ها و ریال‌هایشان برای ایجاد ناامنی در منطقه هزینه می‌کنند از امنیت کامل برخوردار است. 

وی به هماهنگی‌های رژیم صهیونیستی و عربستان برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره کرد و گفت: علت اصلی این امنیت را باید در ایمان مردم و همچنین ماهیت انقلاب اسلامی دانست اظهار کرد. ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر استکبار بزرگ‌ترین اصل انقلاب اسلامی است که خوشبختانه اکثریت مردم و مسئولین ما از قدرت نمایی دشمنان هراسی ندارند. 

سردار جعفری امنیت را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی مطرح کرد و گفت: آزادی حلب ضربه بزرگی بود که جبهه مقاومت به دشمنان علی الخصوص آمریکا و اسرائیل وارد کرد. 

فرمانده سپاه پاسداران از حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ به عنوان یکی از عرصه‌های ایجاد ناامنی توسط بیگانگان و برخی عناصر داخلی یاد کرد و گفت: ۹ دی حاصل ایستادگی، ‌مقاومت و بصیرت مردم بود؛ خطر فتنه ۸۸ برای انقلاب اسلامی به مراتب بیشتر از ۸ سال جنگ تحمیلی بود چرا که هدف دشمنان در آن تضعیف جایگاه ولایت فقیه بود که در ‌‌‌نهایت با ایمان مردم توانستیم از آن عبور کنیم. 

سردارجعفری با بیان اینکه رضایت و آرامش مردم در همه عرصه‌ها با حفظ انقلاب اسلامی ارتباط مستقیمی دارد، اظهار کرد: اگر به بهانه امنیت برخی اقدامات انجام شود و بی‌توجهی صورت گیرد ممکن است نارضایتی مردم را در پی داشته باشد که باید مراقب باشیم انجام ماموریت برای برقراری امنیت، موجب نارضایتی مردم نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز