خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیسیون سیاسی مجلس خبرگان برگزار شد

جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، یازدهمین جلسه کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، امروز صبح با حضور اعضاء در ساختمان دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

در این جلسه که از ساعت ۸ صبح آغاز و تا اذان ظهر ادامه داشت، نخست گزارش کارگروه فرهنگی این کمیسیون که طی جلساتی موضوع «کارکرد‌ها و تهدیدات فضای مجازی» را با حضور کار‌شناسان معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم و معاونان وزارتخانه‌های ارتباطات و اطلاعات، مورد بررسی قرار داده‌اند، قرائت و آسیب‌های این فضا و راهکارهای مدیریت و مقابله با آن به استماع اعضاء رسید.

موضوع اصلاح آیین نامه داخلی کمیسیون، دستور دیگر کمیسیون بود که مقرر شد پس از بررسی بیشتر و کار کار‌شناسی از سوی اعضای کمیسیون، مواد پیشنهادی در جلسات آتی این کمیسیون به بحث گذاشته شود.

دستور بعدی کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری، بررسی موضوع «امنیت داخلی و تحولات منطقه» بود که یکی از کار‌شناسان عالی رتبه سیاسی - امنیتی کشور با حضور در جلسه، طی گزارشی اوضاع منطقه و جایگاه جمهوری اسلامی به ویژه پس از آزاد سازی حلب را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد و در پایان در پاسخ به سؤالات چند تن از حاضرین، نکاتی را بیان داشت.

جلسه آینده کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان رهبری شانزدهم دی تشکیل خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۴۰۵۳۹