خبرگزاری کار ایران

کریمی قدوسی اظهارات محرمانه ظریف در کمیسیون امنیت ملی را رسانه‌ای کرد +سند

نماینده اصولگرای مشهد در اقدامی نامتعارف اظهارات محرمانه منتسب به وزیر امور خارجه در جلسه اخیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را رسانه‌ای کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، درحالی که نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون برجام به‌علت محرمانه بودن بخش‌هایی از صحبت‌های محمدجواد ظریف در این کمیسیون، اظهارنظر درباره آن‌را غیراخلاقی دانست، سیدجواد کریمی قدوسی عضو جبهه پایداری در این کمیسیون، در اقدامی نامتعارف، جملاتی از صحبت‌های وزیر امور خارجه کشورمان را به‌صورت گزینشی در اختیار چند خبرگزاری اصولگرا و مخالف دولت قرار داد. 

در متن تهیه شده توسط کریمی قدوسی که با پیگیری‌های خبرنگار ایلنا به دست آمد، تاکید شده که این جملات مربوط به «آخرین اظهارات آقای ظریف وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مورخ ۲۸ آذرماه در موضوع برجام» است. 

مجتبی ذوالنور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا اظهارات کریمی قدوسی در مورد سخنان وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی صحت دارد، اظهار کرد: در این مورد نفیا و یا اثباتا پاسخی نمی‌دهم. 

به گزارش ایلنا، کریمی قدوسی در جمع خبرنگاران منتقد دولت چندین نسخه از اظهارات محمد جواد ظریف در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را میان‌ آن‌ها توزیع کرد. 

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه چرا اظهارات وزیر امور خارجه را منتشرکرده است، گفت: با وجود اینکه در این جلسه حضور نداشته‌ام، اما فایل صوتی آن را شنیده‌ام.

51

کد خبر : ۴۴۰۱۷۴