خبرگزاری کار ایران

پوبابایی به ایلنا خبر داد؛

بازگشت احسان مازندرانی به اوین/هنوز با درخواست آزادی مشروط موافقت نشده است

وکیل احسان مازندرانی از بازگشت موکل خود به اوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه درخواست آزادی مشروط آقای مازندرانی هنوز مورد تایید واقع نشده است، موکلم بنا به درخواست اجرای احکام امروز خود را به زندان اوین معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، احسان مازندرانی عصر امرز خود را به زندان اوین معرفی کرد.

هوشنگ پوربابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به این خبر عنوان کرد: با توجه به اینکه درخواست آزادی مشروط آقای مازندرانی هنوز مورد تایید واقع نشده است، موکلم بنا به درخواست اجرای احکام امروز خود را به زندان اوین معرفی کرد.

او افزود: درخواست اجرای احکام در حالی مطرح شد که طبق نامه پزشکی قانون حضور آقای مازندرانی در زندان موجب تشدید بیماری او می‌شود. با این حال طبق صحبتی که روز گذشته با موکلم داشتم اعلام کرد که امروز به زندان مراجعه خواهد کرد.

وکیل پرونده مازندرانی با بیان اینکه دادستان می‌تواند موافقت با درخواست آزادی مشروط متهم رادر اختیاز قاضی صادرکننده حکم بگذارد، گفتبا وجود درخواست کتبی موکلم در مورد صدور حکم آزادی مشروط اما هنوز تصمیمی در این مورد به ما ابلاغ نشده است. درخواست آزادی مشروط هنوز به دادگاه تجدیدنظر ارسال نشده است.

پوربابایی در مورد وضعیت جسمانی مازندرانی گفت: با توجه به تایید پزشک برای ادامه درمان او ظاهرا وضعیت مساعدی نداشت. بر اساس اینکه موکلم بنا به درخواست مسئولان اجرای احکام برای درمان به بیرون از زندان آمده بود، این مدت برای او مرخصی درمانی محسوب می‌شود.

او گفت: امیدواریم بر اساس قوانین، با آزادی مشروط او موافقت شود. علاوه بر این طبق آنچه از سوی موکلم به بنده ابلاغ شده است قرار است درخواست اعاده دادرسی را به دیوان عالی کشور بدهم برای همین هم پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم موکلم زود‌تر با توجه به شرایط زندان آزاد شود.

کد خبر : ۴۳۹۵۸۴