خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

نباید در دفاع از جایگاه دولت با احتیاط قدم برداریم

معاون سیاسی وزات کشور گفت: ما باید از عملکرد دولت دفاع کنیم، نباید با احتیاطـ قدم برداریم؛ زیرا ما در جایگاه قانونی خود پیشانی و زبان دولت برای تبیین خدمات به مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزات کشور با اشاره به اینکه همه باید به دولت کمک کنند تا مسائل کشور پیش برود، گفت: ما کارکنان دولت تدبیر و امید هستیم، در چارچوب قانون باید به مردم خدمت کنیم و برای ما آحاد ملت نباید فرق داشته باشند.

وی ادامه داد: آقای روحانی رییس‌جمهور آحاد ملت است، تقسیم‌بندی اینکه چه کسی رای داده و نداده را نمی‌پسندم و آن را غلط می‌دانم.

احمدی خاطرنشان کرد: طبق آنچه قانون بر عهده ما گذاشته وظیفه خود می‌دانیم در خدمت مردم باشیم و تقسیم‌بندی هم نباید صورت بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: همه ما کارگزارن دولت هستیم که یک خط‌مشی مشخص داشته و وظیفه داریم در حدود قانون و در زمینه آنچه مورد تحقق دولت است، قدم برداریم.

وی با اشاره به عملکرد برخی از نهادها در قبال دولت عنوان کرد: ما باید از عملکرد دولت دفاع کنیم، نباید با احتیاطـ قدم برداریم؛ زیرا ما در جایگاه قانونی خود پیشانی و زبان دولت برای تبیین خدمات به مردم هستیم.

علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزات کشور با اشاره به اینکه همه باید به دولت کمک کنند تا مسائل کشور پیش برود، گفت: ما کارکنان دولت تدبیر و امید هستیم، در چارچوب قانون باید به مردم خدمت کنیم و برای ما آحاد ملت نباید فرق داشته باشند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: همه ما فرزندان یک آب و خاک هستیم و در درون همین جامعه زندگی کرده‌ایم و این مدال گرانقدر را بر سینه خود داریم. وقتی بحث دفاع از کشور پیش آمد، همه حضور داشتند .

وی در بخش  دیگری از سخنان خود به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت:  انتخابات ایالات متحده باید مورد بررسی قرار بگیرد و همین طور مسائل اروپا و خاورمیانه که بسیار حایز اهمیت است.

احمدی تاکید کرد: ما امروز در کشوری زندگی می‌کنیم که از امنیت کاملی برخودار است و باید خداوند را شاکر چنین موهبتی باشیم .

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط برجام کاملا مشخص است، گفت: ‌امروز در مسئله برجام مشاهده کردیم که می‌خواهند چکش خودشان را بر طبق طبل قبلی بکوبند و قصد دارند که آن را زیر سوال ببرند که چنین امری ممکن نیست.

کد خبر : ۴۳۶۷۳۸