خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در صحن:

کمیسیون‌های تخصصی بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ را آغاز کنند

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به توزیع لایحه بودجه میان نمایندگان گفت: نمایندگان پیشنهادات را ظرف ۱۰ روز آینده به کمیسیون‌ها ارائه و کمیسیون‌های تخصصی بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ را از هم‌اکنون آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در جریان نشست علنی امروز مجلس با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال ۹۶ کل‌کشور ازسوی دولت به مجلس و توزیع آن بین نمایندگان، گفت: نمایندگان از زمان توزیع ۱۰ روز فرصت دارند تا نظرات کارشناسی و پیشنهادات خود درخصوص بودجه را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند، بنابراین نمایندگان به این زمان توجه داشته باشند که کمیسیو‌ن‌های بتوانند نظرات‌شان را دریافت کرده و در لایحه مطرح کنند.

او با بیان اینکه کمیسیون های تخصصی ۱۵ روز برای بررسی لایحه بودجه ۹۶ فرصت دارند، اعلام کرد: کمیسیون های تخصصی از هفته جاری بررسی‌های خود را درخصوص بودجه سال ۹۶ کل کشور آغاز کنند و زمانی که نمایندگان پیشنهادات خود را ظرف مدت ۱۰ روز ارائه کردند، در ۵ روز پایانی پیشنهادات نمایندگان را مورد بررسی قرار دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان از زمان استفاده کرده و اگر پیشنهادی درخصوص لایحه بودجه دارند، ظرف ۱۰ روز آینده به کمیسیون‌های تخصصی ارائه دهند.

کد خبر : ۴۳۵۵۴۰