خبرگزاری کار ایران

اولاد قباد در دانشگاه امیرکبیر:

دانشجویان در گوشه و کنار کشور تباه می‌شوند/ بسیاری از معتادان تحصیلات عالی دارند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دانشجویان در گوشه و کنار تباه می‌شوند و متاسفانه بسیاری از معتادان ما تحصیلات عالی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریده اولاد قباد طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه امیر کبیر گفت: به عنوان عضوی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیگیر اموری همچون رفع تبعیض آموزشی و ایجاد کرسی آزاد اندیشی هستم.

نماینده مردم تهران با تاکید براینکه اگر قرار باشد تنها از افراد خاص استفاده کنیم، قطعا موفق نخواهیم شد، اظهار کرد: دانشجویان ما پیاده نظام احزاب سیاسی نیستند. دانشجویان را نباید به سمت و سوی سیاست‌زدگی برد و از سوی دیگر هم دانشجویان ما فقط روی مسائل سیاسی تکیه نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما ١١ میلیون حاشیه‌نشین داریم، ادامه داد:‌ ما از میدان شوش ساعت ٣/٣٠ صبح بازدید کردیم که من فکر کردم راهپیمایی در حال انجام است. بعد به آقای قالیباف گفتم که با این همه آسیب اجتماعی در تهران من فقط می‌توانم بگویم به شهدا شرمنده‌ایم.

اولاد قباد گفت:‌ آمار زنان بد سرپرست ٢/٥ میلیون نفر است. دانشجویان در گوشه و کنار تباه می‌شوند و متاسفانه بسیاری از معتادان ما تحصیلات عالی دارند.

عضو فراکسیون امید با تاکید براینکه ما در مجلس پیگیر فسادهای مالی و رانت خواری هستیم، خاطرنشان کرد: ما بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌های مبارزه با مفاسد را امضا کرده و خواهیم کرد. ما پیگیر فیش‌های نجومی، املاک نجومی و صندوق ذخیره فرهنگیان هستیم.

کد خبر : ۴۳۵۳۳۳