خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

مجلس از پاسخ وزیر دادگستری به سوال قاضی پور قانع شد

نمایندگان مردم در خانه ملت از پاسخ های وزیر دادگستری به سوال قاضی پور قانع شدند.

به گزارش ایلنا، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی از توضیحات پورمحمدی، وزیر دادگستری در خصوص پرونده پدیده قانع شد.

براساس این گزارش نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر دادگستری قانع نشد و از رئیس جلسه درخواست کرد مجلس در این خصوص تصمیم گیری کند و وارد دانستن این سوال به رای گذاشته شد و نمایندگان مجلس با ۶۸ رای موافق، ۸۲ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۱۱ نماینده حاضر در نشست از پاسخ های وزیر  دادگستری قانع شدند.

گفتنی است؛"حسن نوروزی"سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در توضیح گزارش سوال نادر قاضی پور از وزیر دادگستری گفت: سوال نماینده ارومیه در مجلس از وزیر دادگستری در رابطه با این موضوع است که چرا استانداری و دادگستری خراسان رضوی و دولت در پرونده "پدیده" به صورت غیرکارشناسی وارد شده و در اثر عدم تدبیرکافی و طول دادن رسیدگی این مسائل به سرمایه صدها هزارنفر از مردم کشور لطمه وارد کردند.

نوروزی ادامه داد: بعد از توضیحات وزیردادگستری در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس آقای قاضی پور اعلام کردند که از توضیحات وزیر قانع نشدند و سوال مذکور را ملی دانستند و با توجه به اینکه موضوع طرح سوال به جلسه علنی موکول شد؛این سوال امروز مطرح شده است

کد خبر : ۴۳۵۲۸۸