خبرگزاری کار ایران

باهنر در پاسخ به ایلنا:

محور انتخابات جامعه روحانیت مبارز است/از ظرفیت مصباح استفاده می‌کنیم/جبهه پیروان با پایداری‌ها رایزنی نداشته است

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در صورت تمایل جامعه مدرسین و آیت الله مصباح یزدی برای ورود به انتخابات، از آنها استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز برگزار شد در پاسخ به سوال ایلنا در مورد نظر اصولگرایان در خصوص نحوه تعامل با آیت‌الله مصباح یزدی و جبهه پایداری در انتخابات سال ۹۶ گفت: در انتخابات مجلس دهم نحوه اجماع اصولگرایان را احصا کردیم که به صددرصد تفاهمات نرسیدیم اما اگر در تهران به آن نتیجه نرسیدیم، کار ادامه یافت و توفیقات خوبی داشتیم و آن بنا و سازمان را قرار است از دست ندهیم و می‌خواهیم تمامی کسانی که در جریان اصولگرایی هستند، به آن اضافه کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: کسانی که در دایره وحدت و اجماع اصولگرایی وارد نشدند و بیرون ماندند باید از همه ظرفیت‌های اصولگرایی استفاده کنند. آیت‌الله مصباح‌یزدی از ظرفیت‌های بزرگ اصولگرایی است و همچنین جبهه پایداری هم دارای افرادی هستند و قرار نیست که بیرون این دایره قرار گیرند.

او با اشاره به محوریت اصولگرایان در انتخابات گفت: اگر قرار باشد مذاکرات جریانی را محور قرار دهیم، اعلام کردیم که بنا بر تجربه گذشته محور بحث‌ها باید جامعه روحانیت مبارز باشد و اگر جامعه مدرسین هم وارد شوند و علاقمند به ورود به مصادیق باشند، استقبال می‌کنیم و از ظرفیت آیت‌الله مصباح یزدی استفاده خواهیم کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه بیان کرد: با توجه به مساله محوریت، دست کمک به سوی جامعه مدرسین، آیت‌الله مصباح یزدی، جبهه پیروان، جمعیت ایثارگران، جبهه پایداری و دیگر احزاب دراز خواهیم کرد.

باهنر در پاسخ به ایلنا مبنی بر اینکه آیا جبهه پیروان با پایداری‌ها رایزنی برای انتخابات داشته است، گفت: جبهه پیروان به صورت مستقیم با پایداری‌ها رایزنی نداشته اما مذاکرات از سوی جامعه روحانیت به صورت جداگانه با جریان‌های اصولگرا در حال انجام است.

 ادامه دارد...

کد خبر : ۴۳۴۶۴۱