خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار مجلس:

اصلاح طلبان بخاطر رفتن به کوه هم احظار می شدند/دستارودهای دولت در بسیاری از بخش ها ملموس است

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۷۱۹

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه در ۸ سال حضور ریاست جمهوری سابق همه مدیران اصلاح طلب را خلع کردند گفت:اعضای احزاب اصلاح طلب حتی اگر به کوه میرفتند صبح فردا احضار می شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، عبدالغفار شجاع در نشست تخصصی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه گیلان که در هتل المپیک این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه پیروزی در انتخابات سال ۹۲ مشکل بود ولی حاصل شد، تصریح کرد:حتی ستاد انتخاباتی آقای روحانی در گیلان پلمپ شد اما در نهایت با تلاش همه نتیجه مطلوب رقم خورد.

وی با بیان اینکه در ۸ سال حضور ریاست جمهوری سابق همه مدیران اصلاح طلب را خلع کردند گفت:اعضای احزاب اصلاح طلب حتی اگر به کوه می رفتند صبح فردا احضار می شدند.

مشاور نوبخت در شورای عالی کشاورزی با بیان اینکه دولت در کمبودها و نداشتن اعتبار در حال تلاش شبانه روزی است افزود: در حصول توافق هسته‌ای،افزایش و بها دادن به احزاب،حوزه سلامت و...مردم تغییرات حاصل شده را لمس کردند.

شجاع با تصریح بر اینکه ۱۵ میلیون نفر در دولت تدبیر و امید عضو بیمه شدند، بیان داشت:اجرای طرح بیمه همگانی اوباما در امریکا شکست خود ولی دولت تدبیر در سخت ترین شرایط به آن جامه عمل پوشانید.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه در تمام شهرستان ها سازماندهی حزب اعتدال و توسعه صورت گرفته است تاکید کرد: در پنج ماه و نیم آینده همه گروه های همسو با دولت باید فعال شوند.

رییس ستاد روحانی در گیلان گفت: اصولگرایان هنوز موفق نشده‌اند چهره شاخصی را برای انتخابات آتی معرفی کنند اما باید با هوشیاری همه جوانب را بسنجیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز