خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی:

نیازی نیست مردم را با دروغ، پول و نیرنگ دنبال خود بکشانیم

وزیر دادگستری گفت: نیازی نیست مردم را با تبلیغ، دروغ، پول، نیرنگ و سر و صدا دنبال خود بکشانیم زیرا مردم خود دنبال خوبی می‌روند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی که در مراسم سوگواری شهادت امام رضا (ع) در مسجد محمدی کاشان سخنرانی می‌کرد، با بیان این مطلب اظهار کرد: مستکبران در طول تاریخ به روش‌هایی چون زورآزمایی، ریاکاری، خوش‌وبش، پنجه‌های پولادین در دستکش‌های مخملی برابر جبهه حق صف‌آرایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در منطقه پرآشوب با امنیت و راحت زندگی می‌کنند، گفت: این همه جنگ‌ها و لشکرکشی‌ها در منطقه برای این است که ما را زمین‌گیر و صدای انقلاب را خفه کنند.

وزیر دادگستری گفت: امروز داعش با حمایت استکبار دین را به جنگ دین می‌فرستند و به واسطه آن یک نوجوان 15 ساله خود را میان شش اتوبوس زائران حسینی منفجر می‌کند با تصور به اینکه در بهشت پیامبر (ص) منتظر اوست.

پورمحمدی هم‌چنین خاطرنشان کرد: بی‌برنامگی از مسائل اجتماعی جامعه ماست و این بی‌برنامگی در زندگی مردم، مسئولان و سطوح اجرایی و ادارات دیده می‌شود.

وی با اشاره به بحران کم‌آبی در کشور گفت: امروز برای مصرف صحیح آب بی‌برنامه هستیم. به گفته وزیر نیرو امسال میزان بارندگی در کشور 70 درصد کمتر از سال گذشته بوده است و به طور میانگین نسبت به 40 سال گذشته 52 درصد کاهش بارندگی داشته‌ایم. هرچند پیش‌بینی کردند که زمستان میزان بارندگی بیشتر شود.

وزیر دادگستری اظهار کرد: امام رضا (ع) جزو ائمه‌ای است که پایه‌گذار فرهنگ امامت است و بحث جدی امام شناسی را مطرح کردند و مجادله‌های فراوانی مبنی بر نیاز مردم به امام انجام دادند و جامعه بدون امام را جامعه سردرگم دانسته که به‌سوی ناکجاآباد می‌رود و در تاریک زندگی می‌کند.

پورمحمدی با اشاره به فرموده امام رضا (ع) مبنی بر اینکه حرف‌های ما را خوب و صحیح منتقل کنید، افزود: انسان‌ها تشنه کلام و معارف هستند و نیازی نیست مردم را با تبلیغ، دروغ، پول، نیرنگ و سر و صدا دنبال خود بکشانیم زیرا مردم فطرت پاکی دارند و خود به دنبال خوبی می‌روند.

کد خبر : ۴۳۳۵۴۶