خبرگزاری کار ایران

کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

دیوان عالی خبر لغو حکم اعدام زنجانی را تایید نکرد/ ابلاغ رای ظرف سه روز آینده

وکیل بابک زنجانی در مورد اخبار امروز برخی رسانه‌ها در مورد لغو حکم اعدام زنجانی گفت: دیوان عالی کشور خبر لغو حکم اعدام بابک زنجانی را تایید نکرد و بهتر است فعلاً نفیاً یا اثباتاٌ در این مورد صحبتی نشود.

رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به اخبار برخی رسانه‌ها در مورد لغو حکم اعدام بابک زنجانی عنوان کرد: منشا خبر امروز، یکی از خبرگزاری‌ها بود که من هم بلافاصله پس از مشاهده خبر این رسانه به دیوان عالی کشور مراجعه کردم و موضوع را از چند مرجع قضایی مورد پرس و جو قرار دادم.

او افزود: دیوان عالی کشور خبر این خبرگزاری را مبنی بر لغو حکم اعدام بابک زنجانی تایید نکرد و بهتر است فعلاً نفیاً یا اثباتاٌ در این مورد صحبتی نشود. از لحاظ قانونی هم تا وقتی حکم تایپ و رسماً اعلام نشده نمی‌توان آن را رسانه‌ای کرد.

وکیل بابک زنجانی با اشاره به اینکه انتشار خبر امروز را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این خبر قرین به صحت باشد گفت: طبق آنچه مسئولان دیوان عالی کشور به من اعلام کردند ظرف چند روز آینده حکم بابک زنجانی انشاء و ابلاغ خواهد شد.

کوهپایه‌زاده خاطرنشان کرد: با انتشار خبر امروز انرژی مثبتی گرفته‌ایم البته پیش از این نیز از حکم اعدام آقای زنجانی افراد زیادی استقبال نکردند. بدون شک لغو اعدام موکلم در صورتی که قرین به صحت باشد حمایت افکار عمومی را نیز در پی خواهد داشت.

کد خبر : ۴۳۲۵۵۶