خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در زنجان:

نقدینگی دست مردم باید در بخش‌های اقتصادی کشور هزینه شود/ چرا نتوانستیم خودرویی مناسب مردم بسازیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید نقدینگی دست مردم را با برنامه مشخص جذب کرده و آن را در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور هزینه کرد.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی امروز در جمع پیشکسوتان و نخبگان بسیجی استان زنجان در سالن همایش‌های دارالقرآن این استان افزود: وقتی شاخصه های انقلابی گری وارد یک حوزه شود، هزاران نیروی انسانی خبره و مدیر در آن بخش تربیت می کند و حاصل آن موفقیت های بعدی در کشور است، همانطور که در سایر بخش ها اینگونه رفتار شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پیشرفت‌های زیاد ایران در بخش‌های سیاسی، دفاعی، امنیتی، ماهواره‌ای، هسته‌ای و تربیت نیروی انسانی مدیر گفت: انقلاب اسلامی در 4 دهه گذشته انسان‌های بزرگی را تربیت کرده که قبل از این شاید هر 100 سال یک‌نفر از انسان‌ها در بستر اجتماع ایران در این اندازه، تربیت می‌شد.

وی به عقب‌ماندگی و عملکرد ناموفق کشور در حوزه های اقتصاد، معیشت مردم، صنعت و کشاورزی در دولت‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: چرا باید ایران با موفقیت‌های بسیاری که در سایر حوزه‌ها دارد، در این بخش‌ها این‌گونه با مشکل مواجه شود و حتی نتواند یک خودروی مناسب برای مردم بسازد؟

رضایی با بیان اینکه همواره نگاه مسئولان برای پیشرفت در اقتصاد باید به توان داخلی باشد، تاکید کرد: باید نقدینگی که الان در دست مردم است را با برنامه مشخص جذب کرده و آن را در بخش‌های مختلف اقتصادی در کشور هزینه کرد. طی پنج سال گذشته کشور با عمیق‌ترین رکود اقتصادی مواجه بوده و ایران وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است.

وی راهکار خروج از وضعیت رکود اقتصادی در کشور را ورود نیروهای انقلابی با روحیه بسیجی در این بخش حیاتی عنوان کرد و گفت: اگر ارزش‌های انقلابی و مدیریت جهادی در دانشگاه‌ها، حوزه فرهنگ و اقتصاد وارد شود، خلاقیت و موفقیت در این امور موج خواهد زد.

رضایی با تاکید بر پشتیبانی رهبر معظم انقلاب از بسیج، گفت: ایشان همواره از نیروهای انقلابی، حزب الهی، بسیجی دفاع کرده و علت آن هم ممانعت از فراموشی اهداف انقلاب، به حاشیه نرفتن مسیر انقلاب و تقویت روحیه انقلابی در آحاد مردم جامعه است.

وی با اشاره به دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی قبل از وقوع هرگونه تهاجم خارجی در کشور توسط امام راحل، تصریح کرد: این درایت و آینده‌نگری ایشان سبب شد کشور مقابل اتفاق‌های مهمی طی سال‌های بعد از انقلاب اسلامی بیمه شود.

کد خبر : ۴۳۲۲۳۶