خبرگزاری کار ایران

ازسوی هیات رییسه مجلس؛

سوال‌های کریمی‌قدوسی از وزرای اقتصاد و راه اعلام وصول شد

چهار سؤال ملی نمایندگان از وزیر اقتصاد در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال‌های نمایندگان از وزرای اقتصاد و راه و شهرسازی اعلام وصول شد.
 
بر این اساس، سوال ملی جهانبخش محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب از وزیر اقتصاد در خصوص سیر مالی و حقوقی وجوه اداره شده در سال‌های ۹۲، ۹۳ و ۹۴ اعلام وصول شد.

هیات رییسه مجلس همچنین سوال علی ادیانی‌راد نماینده مردم قائمشهر در مجلس از وزیر اقتصاد درخصوص عدم مدیریت و نظارت لازم نسبت به پرداخت‌ها و دریافت‌های حقوقی در بانک‌ها و شرکت‌های بیمه را اعلام وصول کرد.

علاوه بر این سوال دیگر ادیانی‌راد از وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم ارائه لایحه وظایف و اختیارات وزارت راه و شهرسازی نیز اعلام وصول گردید.

هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین سوال ملی جواد کریمی‌قدوسی نماینده مشهد در مجلس از وزیر راه در مورد علت اعلام انعقاد قرارداد با شرکت ایرباس برخلاف واقع را اعلام وصول کرد.  علاوه بر این سوال دیگر این نماینده عضو جبهه پایداری از وزیر اقتصاد در مورد صدور حکم مصادره ۱۳ میلیون دلار سرمایه کشور توسط دادگاه کانادا نیز اعلام وصول شد.

هیات رییسه مجلس همچنین سوال دیگری از جواد کریمی قدوسی از وزیر اقتصاد درخصوص علت ورود بیشترین حجم کالای قاچاق از مبادی رسمی گمرکات و مبادی مناطق آزاد را اعلام وصول کرد.

کد خبر : ۴۲۸۳۴۸