خبرگزاری کار ایران

سه عضو فراکسیون زنان مجلس در غرفه ایلنا:

رایزنی مجلس با قوه قضاییه برای تخفیف حکم نرگس محمدی ادامه دارد

زنان اصلاح‌طلب لیست امید تهران از غرفه ایلنا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، پروانه سلحشوری، سیده‌فاطمه ذوالقدر و فاطمه سعیدی نمایندگان اصلاح‌طلب لیست امید تهران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از غرفه ایلنا بازدید کردند.

این سه نماینده عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه دوم تعدادی از نمایندگان به قوه قضاییه درمورد پرونده نرگس محمدی، بر ادامه تعامل و رایزنی به‌منظور تخفیف در حکم این فعال حقوق بشر تاکید کردند.

پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به دلیل مشغله کاری در روز جمع‌آوری امضا برای نامه دوم موفق به همراهی با دیگر نمایندگان نشده، گفت: با این وجود از این نامه و اقدام همکارانم در مجلس حمایت می‌کنم.

فاطمه سعیدی عضو هیات رییسه فراکسیون امید و از اعضای فراکسیون زنان نیز در این رابطه گفت: نامه دومی که توسط تعدادی از نمایندگان زن و مرد مجلس تهیه شد، در راستای ادامه رایزنی‌ها برای تخفیف در حکم نرگس محمدی بوده است.

سلحشوری همچنین در رابطه با نامه اخیر این فراکسیون به رییس جمهور به‌منظور استفاده بیشتر از ظرفیت‌های زنان در مدیریت کلان کشور گفت: انتخاب زهرا احمدی‌پور برای ریاست بر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در راستای تلاش‌های فراکسیون زنان بود.

کد خبر : ۴۲۷۲۷۷