خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران به ایلنا خبر داد؛

شکایت شهروندان از واگذاری‌ و تصرف‌های غیرقانونی/ توضیح شهرداری تهران کامل نبود

عضو هیات تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ضمن تشریح نشست امروز این هیات، از برگزاری جلسه‌ای با حضور قالیباف به‌منظور پاسخگویی به سوال‌های نمایندگان خبر داد.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست ظهر امروز هیات تحقیق و تفحص از شهرداری تهران اعلام کرد: جلسه امروز به‌منظور انجام هماهنگی‌های بیشتر میان اعضای تیم تحقیق و تفحص برای ادامه کار انجام گرفت.

او گفت: با توجه به این‌که پس از بررسی گزارش‌ها و پاسخ‌های شهرداری تهران به سوال‌هایی که تیم تحقیق و تفحص ازطریق کمیسیون عمران مطرح کرده بود، به این نتیجه رسیدیم که این توضیح‌ها کامل نیست و کفایت نمی‌کند لذا به کمیسیون اعلام کردیم و برای انجام هماهنگی‌های بیشتر میان اعضا نسبت به برگزاری این نشست اقدام کردیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که شهرداری مرتکب تخلف‌های گسترده شده، پس از نشست امروز هیات تحقیق و تفحص از شهرداری، با تعدادی از شهروندان شاکی از شهرداری تهران تشکیل جلسه دادیم.

او ادامه داد: در این نشست برخی از شهروندان شکایت‌هایی را مطرح کردند که به برخی از محورهای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران ازجمله بحث واگذاری‌ها، تغییر کاربری‌ها و تصرف‌های غیرقانونی ارتباط داشت.

صادقی همچنین اعلام کرد: همچنین پس از این‌که درباره ناکافی بودن توضیح‌ شهرداری تهران به سوال‌های هیات تحقیق و تفحص به کمیسیون عمران گزارش دادیم، این کمیسیون با دعوت از قالیباف برای روز سه‌شنبه دو هفته آینده قرار جلسه تنظیم کردند.

کد خبر : ۴۲۵۳۱۹