خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

دعوت سازمان جوانان حزب اسلامی کار از مردم، برای حضور در مراسم ۱۳ آبان

حزب اسلامی کار به مناسبت روز دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا،‌ متن بیانیه حزب اسلامی کار به مناسبت روز دانش‌آموز به شرح ذیل است:

۱۳ آبان یادآور یکی از حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ ایران است. رخدادی که  وقوع آن واکنشی طبیعی مردم در برابر کنش‌هایی بود که طی دو قرن اخیر به این کشور تحمیل شده بود؛ پاسخی شایسته به پایان استعمار خارجی و استبداد داخلی. ملتی که گاه استعمار را مشکل اصلی می‌دیدند و گاه استبداد را.

استعمارگران غربی همواره ایران را به عنوان یکی از مناطق استراتژیک خود برای گسترش غارت و چپاول مى‌دیده است؛ لکن انقلاب اسلامی مردم ایران  تا حدود زیادی توانست خواب را از چشم آنان ربوده و لذت بهره‌برداری از سرمایه دیگران را از آنان سلب کند.

۱۳ آبان شاید یکی از صحنه‌های نقش‌آفرینی جوانانی بود که آخرین امید و تلاش‌های استعمارگران خارجی را هم به یاس تبدیل کرد و دکان زیاده‌خواهی و دست‌درازی به منابع ملی را برای همیشه به روی آنان بست.

 پشتیبانی و حمایت قاطع از دولت و نیروهای نظارتی و قضایی در برخورد با مفاسد کلان مالی، حضور پر شور در انتخابات مختلف و  رای آگاهانه به برنامه‌های  نامزدها  فراتر از نگاه‌های سیاسی و جناحی، نشان از بلوغ سیاسی و نگاه ملی جوانانی دارد که دل در گروی رشد و توسعه کشور دارند.

یکی از تلاش‌های پرشمار این جوانان؛  نگاه توأمان حمایت آمیز و منتقد جوانان به دولتی است که در طول سه سال و اندی اخیر تلاش‌های گسترده‌ای را در جهت تنش‌زدایی‌های بین‌المللی و کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته است حمایت از دولت و کمک به او قطعا تا زمان استمرار حرکت آن در مسیر توسعه و پیشرفت کشور به دور از هر چشم داشتی ادامه خواهد داشت و قطعا تذکرها و نقدهای سازنده نیز اگر لازم باشد در مواقع خاص تقدیم دولت محترم خواهد شد.

اینک ما اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار ۱۳ آبان را گرامی داشته و جوانان غیور ایران عزیز را به حضور گسترده در مراسم این روز مهم و ملی دعوت می‌کنیم؛ روزی که می‌تواند به نوعی دیگر یادآور حمایت بی‌دریغ بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) نیز از جوانان برومند کشور باشد.

کد خبر : ۴۲۵۰۵۹