خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جبهه پیروان به ایلنا خبر داد؛

جمع‌آوری اسامی پیشنهادی شورای شهر تا ۱۰روز آینده/ دیدار با جامعه مدرسین مطرح نشده است

سخنگوی جبه پیروان خط امام و رهبری گفت: هنوز نظرات جامعه مدرسین را نمی دانیم که در مورد انتخابات پیش رو چه برنامه‌ای دارند و همچنین تقاضای نشستی هم با آنها نداشته‌ایم.

کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به فعالیت  جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات شورای شهر گفت: فعالیت‌ها در راستای انتخابات شورای شهر در حال انجام است و ستادی  به ریاست آقای  بادامچیان و با حضور اعضای شورای مرکزی  تشکیل شده است که کمیته‌های  انتخاباتی در زیر مجموعه آن قرار می‌گیرند و نیروهای تشکل‌ها عضو در آن حضور دارند و جلسات آن به طور مرتبط  برگزار می‌شود.  

آغاز فعالیت ستادی برای تدوین راهبردها در کلانشهرها

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه در کلانشهرها نماینده تعیین نمی‌کنیم، افزود: از اعضا خواستیم که کاندیدای مورد نظر خود را معرفی کنند تا براساس شاخص‌های تدوین‌شده اسامی بررسی شوند و اگر آن ساختار شکل گیرد، اسامی  مطرح می‌شود و در نهایت به یک فهرست واحد ۲۱ نفره در تهران خواهیم رسید.

او ادامه داد: در کلانشهرها با رابط‌هایی که تعیین شده‌اند، راهبردهای تدوین شده را دنبال می‌کنیم و فعالیت ستادی در این زمینه شروع شده است.

جمع‌آوری اسامی پیشنهادی شورای شهر تا ۱۰ روز آینده 

سجادی با اشاره به جلسه اخیر جبهه پیروان گفت: در این جلسه کمیته‌ها، گزارش‌های خود را در رابطه با انتخابات شورای شهر و کارهایی که قرار بود در مورد شاخص‌های شورای‌ شهر و ساختار ستاد انجام گیرد، ارائه دادند که البته کارها انجام شده است. ضمن اینکه در این جلسه مقرر شد احزاب و گروه‌ها اسامی پیشنهادی خود برای انتخابات شورای شهر را تا ۱۰ روز دیگر اعلام کنند  که بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.

او در ادامه افزود: برای انتخابات ریاست جمهوری باید ثبت نام نامزدها انجام  و مورد تایید قرار گیرند تا تکلیف معلوم شود. در نظر داریم در نهایت از یک کاندیدا حمایت کنیم اما هنوز وارد مباحث عملی نشده‌ایم و در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

اکثریت تشکل‌های اصولگرا موافق محوریت جامعه روحانیت در انتخابات هستند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره همراهی  جبهه  پایداری و یکتا با اصولگرایان گفت: از آنها خبری ندارم اما برای وحدت اصولگرایان رایزنی‌هایی را با  با جامعه روحانیت مبارز انجام دادیم و نشستی هم  با  آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار شد  که نتیجه جلسه تاکید بر وحدت در انتخابات  شورا و ریاست جمهوری بود. اکثر اصولگرایان به دنبال رسیدن به وحدت در انتخابات ۹۶ هستند  اما ممکن است اقلیتی  باشند که اینگونه فکر نکنند. در مجموع اکثریت تشکل‌های اصولگرا با محوریت جامعه روحانیت برای حضور در انتخابات موافق هستند.

دولت قبل نیست لذا جبهه پایداری  هم علاقمند به وحدت است

سجادی در پاسخ به اینکه آیا جبهه پایداری  به ائتلاف اصولگرایان می‌پیوندد یا مانند دوره‌های گذشته  مستقل عمل می‌کند، گفت: شرایط در دوره‌های گذشته متفاوت بود و دیگر دولت قبل بر سر کار نیست لذا معتقدم حتی پایداری‌ها هم علاقمند به وحدت اصولگرایان هستند.

تقاضای نشست با جامعه مدرسین نداشته‌ایم

او درباره رایزنی با جامعه مدرسین  برای انتخابات ۹۶ بیان کرد: هنوز اطلاعی از  نظرات جامعه مدرسین نداریم  که  در مورد انتخابات پیش رو  چه نظری دارند و همچنین تقاضای نشستی با آنها  نداشته‌ایم  و در جبهه پیروان بحثی در این‌باره فعلا مطرح نشده است. در آینده گردهمایی برای ورود و فعالیت در انتخابات  خواهیم داشت که هنوز زمان آن مشخص نیست.

کد خبر : ۴۲۴۹۹۵