خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری خبر داد؛

البرز؛ آخرین مقصد دور اول سفرهای استانی دولت تدبیر و امید

معاون اجرایی رییس جمهور تاکید کرد: برگزاری جلسات سرمایه گذاری استانها، پیش از سفر و در جریان انجام سفر دولت به استانها، از ابتکارات دولت تدبیر و امید برای دور کردن اتکای روند توسعه استانها از منابع بودجه ای و دولتی و استفاده از منابع غیردولتی برای سازندگی استانها بوده است.

به گزارش ایلنا، محمد شریعتمداری روز سه‌شنبه در جلسه سرمایه‌گذاری و توسعه استان البرز، این استان را نمایی از ایران توصیف کرد که مهد بزرگان زیادی بوده است و گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به استان البرز آخرین مرحله از سفرهای دور اول دولت به استان‌هاست و پس از سفر دولت به منطقه ورامین و پاکدشت و دماوند و فیروزکوه در تهران، دور دوم سفرها با اهداف و شکل و شیوه‌ای متفاوت آغاز خواهد شد.

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به انجام دو مرحله نظرسنجی در هر استان پیش از سفر کاروان تدبیر و امید به آن استان، اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان البرز وجود دارد و چنین جلساتی برای آشنایی سرمایه گذاران با این فرصت‌ها و ظرفیت‌هاست.

شریعتمداری تصریح کرد که در راستای استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان‌ها، جلسات سرمایه‌گذاری و توسعه استان‌ها را برگزار می‌کنیم تا ریل توسعه کشور را از اتکا به منابع دولتی و بودجه‌ای به منابع عمومی غیردولتی و منابع خصوصی تغییر دهیم.

کد خبر : ۴۲۴۹۳۸