خبرگزاری کار ایران

شهاب نادری /مخالف/

سلطانی‌فر فقط به فوتبال توجه کرده است/ بسیاری مدیران وزارت ورزش باید تغییر کنند

نماینده پاوه با بیان اینکه سلطانی‌فر فقط به فوتبال توجه کرده استف گفت: بسیاری مدیران وزارت ورزش باید تغییر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب نادری در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: آن چیزی  که باعث شده است تا موافقان سلطانی‌فر از او تعریف کنند به عملکرد او در سازمان میراث فرهنگی باز می‌گردد . او در این سازمان در خصوص گردشگران به موفقیت دست یافته بود، باتوجه به این موفقیت‌ها دولت نباید او را از این سازمان جابه‌جا می‌کرد.

او ادامه داد: در برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ماده‌ای در مورد سند ۲۰ ساله برنامه‌های ورزش و جوانان دیده‌ نمی‌شود و او چیزی در مورد برنامه‌های اقتصاد مقاوتی در برنامه‌های خود ذکر نکرده است. یکی دیگر از مشکلات برنامه‌های سلطانی‌فر این است که دیدگاه شفاف و روشنی به ورزش همگانی نداشته است. باید اضافه کنم که وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در مورد فوتبال تنها به تیم‌های معروف اشاره کرده است و از وضعیت دیگر تیم‌ها در مناطق محروم کشور اسمی نیاورده است.

نادری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان سهمی در برنامه‌های اعلام شده توسط سلطانی‌فر ندارند. به برنامه‌های حوزه جوانان هم به طور مشخص نپرداخته‌اند. از زمان آغاز به کار وزارت ورزش و جوانان به امورات جوانان رسیدگی نشده است. نباید فراموش کرد که در وزارت ورزش تعداد زیادی از مدیران باید تغییر کنند ولی سلطانی‌فر اشاره‌ای به این موضوع نکرده است.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح کرد: در ورزش فوتبال فساد سازمان‌یافته وجود دارد. در خصوص مسائل مالی، داوری و انتخابی‌های تیم ملی حاشیه‌های زیادی دیده می‌شود که این موضوع بسیار نگران‌‌کننده شده است ولی وزیر پیشنهادی اشاره‌ای به این موضوع نکرده است. در برنامه‌های سلطانی‌فر مطالبی در خصوص رشد ورزش در مناطق محروم و دور افتاده دیده نمی‌شود. در برنامه‌های او همه چیز به فوتبال باز می‌گردد در صورتی که باید به همه ورزش‌های کشور به یک چشم نگاه شود.

کد خبر : ۴۲۴۸۹۴