خبرگزاری کار ایران

میرزاده به ایلنا خبر داد؛

تشکیل کمیته ۱۵ نفره تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات از حضور وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتخاب کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در جلسه امروز چهار موضوع در دستور کار بود که مورد رسیدگی قرار گرفت. در ابتدای جلسه برخی اعضای کمیسیون آموزش که به سیستان‌وبلوچستان سفر کرده بودند، گزارشی از وضعیت مدارس و دانشگاه‌های این استان ارائه کردند.

او افزود: در ادامه آقای صالحی‌امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه کمیسیون آموزش حاضر شد و ضمن ارائه برنامه‌های خود به سوال‌های نمایندگان پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات یادآور شد: همچنین آقای حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در کمیسیون توضیح‌هایی در مورد پذیرش دانشجو به ویژه در مقطع دکترا ارائه کرد.

میرزاده گفت: در پایان جلسه کمیسیون آموزش هم اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند که بر این اساس ۱۵ نفر عضو این کمیته به رئیس مجلس اعلام می‌شوند و شش ماه فرصت دارند تا اقدامات مربوط به تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به اسامی نمایندگانی همچون محمدمهدی زاهدی، فریده اولادقباد، جبار کوچکی‌نژاد، احمدی و میرحمایت میرزاده اشاره کرد.

کد خبر : ۴۲۴۱۴۱