خبرگزاری کار ایران

امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

عده‌ای به عمد اسلام را به غلط تفسیر می‌کنند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: عده‌ای به عمد اسلام را به غلط تفسیر می‌کنند و برخی حکام مرتجمع منطقه هم در این کار دست دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله ناصر امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه عده‌ای به عمد اسلام را به غلط تفسیر می‌کنند، گفت: برخی حکام مرتجع منطقه هم در این کار دست دارند.

او با بیان اینکه در صدر اسلام هم گاهی همین اتفاق می‌افتد و ارتجاع و خفقان زیادی وجود داشت و امام سجاد بخاطر همین خفقان موجود، حرف‌هایشان را با دعا می‌زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی تحریف‌ها در مذهب، در مسیحیت هم، دو آدم بی‌ربط و مزخرف، به نام کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا حرف می‌زنند و تمام شعارهایشان آدم‌کشی و جنایت است. آنها به جای اینکه بگویند برای مردم آمریکا چه خواهند کرد، علیه ملت‌های مظلوم شعار می‌دهند.

آیت‌الله امامی کاشانی با تاکید بر اینکه راه دنیا انتظار فرج است، گفت: همین دوری باعث شده که جوانان به رقص و مشروب و ... غیره روی بیاورند لذا راه‌حل مشکلات جهان اسلام انتظار فرج است و اگر همه مسلمانان مانند مسلمانان عربستان در انتظار فرج بودند، حاکمان غلط را بیرون می‌کردند. الان ببینید جنایتی که اتفاق می‌افتد، جنایت نسبت به مظلومان جهان است و تنها جنایت نسبت به ایران است.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران متذکر شد: انتظار تنها مخصوص تشیع نیست و تمام جهان اسلام درگیر انتظار هستند به همین دلیل از خدا می‌خواهیم زودتر دوران انتظار خاتمه پیدا کند. خوشبختانه ایران چون بحث انتظار و همچنین ولایت فقیه به عنوان نایب امام زمان مطرح است، انسجام و حرکت داریم و دشمن هم برای مقابله با همین حرکت و انسجام برنامه‌ریزی می‌کند بنابراین امیدوارم همه کشور و مخصوصا جوانان ما رنگ ولایت و مهدویت بگیرند.

کد خبر : ۴۲۳۲۵۸